Probeer Flora Plant GRATIS

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Annett »

Zeeuwsmeisje schreef: di 02 jun 2020, 15:17
Annett schreef: di 02 jun 2020, 13:15 Meer mensen problemen met het doorgeven van de rekeningnummer?
Ik kreeg"cashback.bank-check.submit-failed.text", maar volgens mij kloppen naam en rekeningnummer.
Ik krijg dezelfde foutmelding. Ook in andere browsers.
Net lukte het mij zonder problemen.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Jacky's »

3 x geprobeerd met smartphone, nu gelukt via laptop en browser DuckDuckGo.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door AmeGrunn »

Heb het vandaag uitbetaald gekregen. Ik had het 30 mei bij de AH gekocht.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door ikka »

Vandaag geld terug. €2,29.
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door irisvm »

ikka schreef: ma 08 jun 2020, 08:38 Vandaag geld terug. €2,29.
Ik €1,72 ook vandaag teruggekregen. Bij AH gekocht in de bonus.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door petra11 »

vandaag bericht gekregen van Upfield
betreffende kassabon van 2,49 van Plus.

eerst was de prijs te hoog, daarna zou de kassabon 2x gebruikt zijn.

Maar nu een bericht dat ik a.s. vrijdag het geld terug krijg.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Miranda »

Net mail gehad

Helaas is je aanvraag niet goedgekeurd en kunnen we niet overgaan tot betaling. Onze medewerker heeft daarover het volgende bericht geschreven: Helaas, de bon is niet goed leesbaar. Probeer het nog een keer met een duidelijke en scherpe foto.

Heb je hier vragen over, bekijk dan de Veelgestelde Vragen van de geld-terug-actie of neem contact op met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee.


Vreemd, vreemd ik had de bon nog opgeslagen in m’n fotoalbum en die is zo duidelijk als wat!?

Waar mailen jullie heen? Het is een no reply mailadres.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Shiven »

Het cashback bedrag is afkomstig van Magneds Trading BV
Hun contactgegevens tref je onderaan deze pagina https://magneds.com/
Contactgegevens Upfield:
careline. upfield@ upfield. com

Miranda schreef: vr 12 jun 2020, 16:04 Net mail gehad

Helaas is je aanvraag niet goedgekeurd en kunnen we niet overgaan tot betaling. Onze medewerker heeft daarover het volgende bericht geschreven: Helaas, de bon is niet goed leesbaar. Probeer het nog een keer met een duidelijke en scherpe foto.

Heb je hier vragen over, bekijk dan de Veelgestelde Vragen van de geld-terug-actie of neem contact op met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee.


Vreemd, vreemd ik had de bon nog opgeslagen in m’n fotoalbum en die is zo duidelijk als wat!?

Waar mailen jullie heen? Het is een no reply mailadres.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door petra11 »

als je de site van Upfield opstart,
zie je linksboven staan: contact. Daar aanklikken.
Dan krijg je een contactformulier te zien, dat je moet invullen.
Ze willen wel veel gegevens van je hebben, van het product enz. enz.
Staat er allemaal in het Engels, maar je kan de taal ook aanpassen naar het Nederlands.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Miranda »

Shiven schreef: vr 12 jun 2020, 16:30 Het cashback bedrag is afkomstig van Magneds Trading BV
Hun contactgegevens tref je onderaan deze pagina https://magneds.com/
Contactgegevens Upfield:
careline. upfield@ upfield. com

Miranda schreef: vr 12 jun 2020, 16:04 Net mail gehad

Helaas is je aanvraag niet goedgekeurd en kunnen we niet overgaan tot betaling. Onze medewerker heeft daarover het volgende bericht geschreven: Helaas, de bon is niet goed leesbaar. Probeer het nog een keer met een duidelijke en scherpe foto.

Heb je hier vragen over, bekijk dan de Veelgestelde Vragen van de geld-terug-actie of neem contact op met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee.


Vreemd, vreemd ik had de bon nog opgeslagen in m’n fotoalbum en die is zo duidelijk als wat!?

Waar mailen jullie heen? Het is een no reply mailadres.

Dit mailadres bestaat niet helaas en met .nl ook niet helaas. Het contactformulier ingevuld maar ik heb liever een mailadres zodat ik op hun mail kan antwoorden.
Plaats reactie