probeer gratis de volgende producten via Korting Is Leuk
Re: probeer gratis de volgende producten via Korting Is Leuk
Meriam vraagt: "Via Scoupy heb ik al eerder mee gedaan met de boerenbeschuit, en via Jan Linders met Lassie Quinoa.
Mag je dan weer mee doen met deze actie?"
Zeker, Meriam! Compleet nieuwe GTA hoor!
Shiven schreef:Meriam vraagt: "Via Scoupy heb ik al eerder mee gedaan met de boerenbeschuit, en via Jan Linders met Lassie Quinoa.
Hi Shiven,
Dank je - ja, ik las het later pas bij de veelgestelde vragen.
Leuke acties weer
Re:LET OP ACTIECODE NODIG probeer gratis de volgende producten via Korting Is Leuk
LET OP
Er word bij de holy soda om een actie code gevraagd,ik had zelf een atie fles gekocht met zo.n label erop met probeer gratis,in de dop zit dan zo,n aciecode.
Ik heb het geheel net al ingevuld
Zie hieronder ook het antwoord van KIL
Waar vind ik de actiecode om deel te nemen aan deze actie?
Om deel te nemen aan deze actie heeft u alleen voor Holy Soda een unieke actiecode nodig. Deze vindt u onder de dop van de Holy Soda verpakking.
Er word bij de holy soda om een actie code gevraagd,ik had zelf een atie fles gekocht met zo.n label erop met probeer gratis,in de dop zit dan zo,n aciecode.
Ik heb het geheel net al ingevuld
Zie hieronder ook het antwoord van KIL
Waar vind ik de actiecode om deel te nemen aan deze actie?
Om deel te nemen aan deze actie heeft u alleen voor Holy Soda een unieke actiecode nodig. Deze vindt u onder de dop van de Holy Soda verpakking.
moet je ook een kassabon uploaden?
Ik heb namelijk nog een fles holy soda met (ongebruikte) actiecode staan. De andere 3 producten moet ik nog wel kopen.
Ik heb namelijk nog een fles holy soda met (ongebruikte) actiecode staan. De andere 3 producten moet ik nog wel kopen.
bedankt Diana, dan koop ik gewoon een nieuwe fles
Weet iemand wat het verschil is tussen deze link en https://www.kortingisleuk.nl/gratis? De websites zien er allebei verschillend uit maar het lijkt mij niet dat je op alle twee de website dezelfde producten mag invoeren?