Gratis Maggi Soep in zak

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Gratis Maggi Soep in zak

Bericht door Famke »

https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... index.html

Nieuw van MAGGI. Heerlijke soepen van 100% natuurlijke ingrediënten. Verkrijgbaar in de smaken Tomaten, Tomaat-Paprika, Champignon en Groente bij Jumbo, Plus, Jan Linders, Deen, Hoogvliet, Dirk, Dekamarkt, COOP, Boni en BOON

- Tijdens de actieperiode, na een volledig ingevulde Actiesite en na acceptatie van de Actievoorwaarden, heeft de deelnemer (“Deelnemer”) met een aankoopbon van een MAGGI Soep in Zak Tomaten, Champignon, Tomaat-Paprika of Erwten (“Actieproduct”) recht op uitbetaling van het retourbedrag. Het retourbedrag is maximaal €2,89. Let wel, er zijn een beperkt aantal cashbacks beschikbaar, Op=Op.
- De actie start vanaf 6 juli 2020 tot en met 31 augustus 2020, of zolang de voorraad strekt. Daarna worden er geen verzoeken tot uitbetaling van refundbedragen meer in behandeling genomen. Reacties van consumenten of Deelnemers, worden t/m 6 weken na de einddatum in behandeling genomen.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Gratis Maggi Soep in zak

Bericht door Ellis »

Lekkere actie weer :)
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Gratis Maggi Soep in zak

Bericht door Florence »

bedankt voor de tip!
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Gratis Maggi Soep in zak

Bericht door irisvm »

Nieuwe actie? Eerder dit jaar is zo’n actie ook al eens geweest!
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Gratis Maggi Soep in zak

Bericht door suriboy »

irisvm schreef: di 07 jul 2020, 20:17 Nieuwe actie? Eerder dit jaar is zo’n actie ook al eens geweest!
Actievoorwaarden punt 7:

"
De actie start vanaf 6 juli 2020 tot en met 31 augustus 2020, of zolang de voorraad strekt. Daarna worden er geen verzoeken tot uitbetaling van refundbedragen meer in behandeling genomen. Reacties van consumenten of Deelnemers, worden t/m 6 weken na de einddatum in behandeling genomen.
"

Ik heb de voorwaarden gelezen en er is geen terugwijzing naar vorige actie.

Kortom: je mag weer meedoen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Maggi Soep in zak

Bericht door Famke »

Je mag volgens Nestlé inderdaad weer meedoen, ook al heb je met de vorige meegedaan.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Gratis Maggi Soep in zak

Bericht door ronaldo »

Vandaag bij Jumbo gekocht, was in de aanbieding, 2 zakken voor €4,00, ik ben benieuwd hoeveel Maggi nu gaat uitbetalen. Per zak was de prijs € 2,89.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Gratis Maggi Soep in zak

Bericht door liamito »

ronaldo schreef: wo 08 jul 2020, 19:06 Vandaag bij Jumbo gekocht, was in de aanbieding, 2 zakken voor €4,00, ik ben benieuwd hoeveel Maggi nu gaat uitbetalen. Per zak was de prijs € 2,89.
Hoeveel/welke soorten verkoopt de Jumbo?
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Gratis Maggi Soep in zak

Bericht door ronaldo »

liamito schreef: wo 08 jul 2020, 20:29
ronaldo schreef: wo 08 jul 2020, 19:06 Vandaag bij Jumbo gekocht, was in de aanbieding, 2 zakken voor €4,00, ik ben benieuwd hoeveel Maggi nu gaat uitbetalen. Per zak was de prijs € 2,89.
Hoeveel/welke soorten verkoopt de Jumbo?
De plaatselijke Jumbo, in Rotterdam-Ommoord, had alleen champignonsoep
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gratis Maggi Soep in zak

Bericht door Lois »

Mijn ervaring is dat Plus winkels ruim assortiment hebben, zeker 4 smaken zag ik staan ik meen erwtensoep, groentensoep (die heb ik gekocht) tomaat-paprika,champignonsoep en nog een tomatensoep - Italiaans?
Groetjes, Lois
Plaats reactie