Oprichters kopen kwakkelend scoupy terug !

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Oprichters kopen kwakkelend scoupy terug !

Bericht door Marie-Louise »

Lees hier https://www.google.com/url?sa=t&source= ... iy0pH9iH3g

Ons aller gevoel dat Scoupy Scoupy niet meer was klopte dus.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Oprichters kopen kwakkelend scoupy terug !

Bericht door ronaldo »

In de afgelopen meer dan 5 jaar , maandelijks gemiddeld zo'n €10,00 aan cashback ontvangen van Scoupy, ik hoop dat ze wel doorgaan met hun acties.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Oprichters kopen kwakkelend scoupy terug !

Bericht door Marie-Louise »

ronaldo schreef: di 13 okt 2020, 18:26 In de afgelopen meer dan 5 jaar , maandelijks gemiddeld zo'n €10,00 aan cashback ontvangen van Scoupy, ik hoop dat ze wel doorgaan met hun acties.
Ja hoop ik ook. En dan vooral de gratis. In het begin ging je op maandag met zeker 6 artikelen de winkel uit. Allemaal gratis na indienen en nu ist kwakkelen met na weken n blikje pepsie van 0,58 gratis. Dan was ik ook eerder bereid een nieuw artikel te proberenvoor 1 euro of 1,50.
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Oprichters kopen kwakkelend scoupy terug !

Bericht door Amber »

Eigenlijk staat er net niks he? Wel knap dat ze daar zo'n lap tekst van hebben kunnen maken :lol:

Ik ben benieuwd, de verandering die ik heb opgemerkt is niet 6 jaar geleden begonnen, met name het laatste jaar werd de reactie ook veel trager, maar inderdaad wel al wat eerder dat er steeds minder 'echte' cashbacks waren ipv alleen korting.
We gaan het zien!
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

Re: Oprichters kopen kwakkelend scoupy terug !

Bericht door Huubskeee »

Scoupy was vroeger (<2018) veel leuker, ik herinner me nog de cashback parade die vrijwel elke maand was. Oja en die keer dat je voor 30 euro aan wasmiddel kon halen via Scoupy, dat was echt het hoogtepunt. Nu krijg je minimale cashbacks (blikje pepsi max van 0.39 cent) en veel onzinboxen die te duur zijn of kortingspakketten waarbij je nog steeds duurder uit bent. Ik hoop dat de oprichters terug gaan naar vroeger!
zonnetje24
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:46

Re: Oprichters kopen kwakkelend scoupy terug !

Bericht door zonnetje24 »

Huubskeee schreef: do 15 okt 2020, 01:53 Scoupy was vroeger (<2018) veel leuker, ik herinner me nog de cashback parade die vrijwel elke maand was. Oja en die keer dat je voor 30 euro aan wasmiddel kon halen via Scoupy, dat was echt het hoogtepunt. Nu krijg je minimale cashbacks (blikje pepsi max van 0.39 cent) en veel onzinboxen die te duur zijn of kortingspakketten waarbij je nog steeds duurder uit bent. Ik hoop dat de oprichters terug gaan naar vroeger!
helemaal mee eens
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Oprichters kopen kwakkelend scoupy terug !

Bericht door Lia »

Dat was zeker een mooie actie van die wasmiddel.
Die herinner ik me nog heel goed,fietste door de regen om ze te halen :D
Miss boodschap
Berichten: 184
Lid geworden op: di 12 mei 2015, 15:08

Re: Oprichters kopen kwakkelend scoupy terug !

Bericht door Miss boodschap »

Ik weet het ook nog van dat wasmiddel, had zelfs speciaal de wekker gezet.
Was denk ik de beste G.T.A. actie ooit :D
zonnetje24
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:46

Re: Oprichters kopen kwakkelend scoupy terug !

Bericht door zonnetje24 »

ja wasmiddel dat was helemaal te gek, mijn dochter(student) was er ook superblij mee
Plaats reactie