Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Bericht door Luus »

Ervaar je het frisse en schone gevoel niet na het 14 dagen poetsen met parodontax, dan vergoeden wij je aankoopbedrag voor 1 tube parodontax tandpasta 75 ml.

Je kunt de tandpasta kopen tijdens de actieperiode in een van de deelnemende winkels in Nederland:

Etos – van 07-09-2020 t/m 04-10-2020
Jumbo – van 28-09-2020 t/m 25-10-2020
Trekpleister – van 12-10-2020 t/m 25-10-2020
Kruidvat – van 26-10-2020 t/m 22-11-2020

Niet tevreden? Vul dan onderstaand formulier in. Je ontvangt een bevestigingsmail en binnen maximaal 30 dagen ontvang je het aankoopbedrag op je bankrekening retour.

https://14dagen.parodontax.nl/
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Bericht door ikka »

Mooie actie 8-)
Banyu
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 29 jun 2018, 11:14

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Bericht door Banyu »

Dan moet je 14 dagen wachten, met je bon in te sturen?
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Bericht door Marie-Louise »

Ik krijg hem niet verzonden. Meer mensen dat? In Belgie was deze aktie in juni, zag daar dat t insturen daar ook niet lukte. Daar was t HighCo. Hier staat er GSK
naromi
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 22:53

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Bericht door naromi »

Marie-Louise schreef: za 26 sep 2020, 17:19 Ik krijg hem niet verzonden. Meer mensen dat? In Belgie was deze aktie in juni, zag daar dat t insturen daar ook niet lukte. Daar was t HighCo. Hier staat er GSK
Indien het niet lukt om je aan te melden via het aanmeldformulier, stuur dan alle informatie (naam, e-mailadres, IBAN, datum van aanschaf en foto van de kassabon)
naar nl.consumer-relations@gsk.com.
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Bericht door anja61 »

Zoals Banyo ook al aangaf, is het beter om veertien dagen te wachten met insturen?
'Ervaar je het frisse en schone gevoel niet na het 14 dagen poetsen met parodontax, dan vergoeden wij je aankoopbedrag voor 1 tube parodontax tandpasta'.
Aan de andere kant: ik kan het ook na een keer proberen al niet lekker vinden.
Maar dat kun je niet aangeven.

Wat een verwarring... :|

Ik wacht toch maar een paar dagen met insturen.
Stefan01
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 04 okt 2015, 22:27

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Bericht door Stefan01 »

Op basis van mijn eigen ervaring, kan ik aangeven dat er nadrukkelijk wordt gecontroleerd of je het product 14 dagen hebt gebruikt.
Als je te vroeg indient, krijg je een mail bericht zoals hieronder ;)

==================

Beste mevrouw/meneer,

Recentelijk heeft u via de Parodontax 14 Dagen website een aanvraag voor terugbetaling ingediend. We hebben deze aanvraag gecontroleerd en helaas geconstateerd dat deze aanvraag niet voldoet aan de actievoorwaarden. Daarom kunnen we uw aanvraag niet verder in behandeling nemen.

Één van de actievoorwaarden is dat u Parodontax 14 dagen probeert. Mocht u dan nog niet tevreden zijn, dan kunt u (na 14 dagen) uw geld terugvragen.

Kortom bent u 14 dagen na uw aankoop niet tevreden over Parodontax, dan kunt u op de website een nieuwe aanvraag indienen. Voor meer informatie over de actievoorwaarden, deelnemende winkels en het aanmeldingsformulier verwijzen we u graag door naar onze website: https://14dagen.parodontax.nl/ .


==============================
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Bericht door ikka »

naromi schreef: zo 27 sep 2020, 12:06
Marie-Louise schreef: za 26 sep 2020, 17:19 Ik krijg hem niet verzonden. Meer mensen dat? In Belgie was deze aktie in juni, zag daar dat t insturen daar ook niet lukte. Daar was t HighCo. Hier staat er GSK
Indien het niet lukt om je aan te melden via het aanmeldformulier, stuur dan alle informatie (naam, e-mailadres, IBAN, datum van aanschaf en foto van de kassabon)
naar nl.consumer-relations@gsk.com.
Ik heb het opgestuurd via mail krijg ik het volgende mailtje terug. :roll:

Geachte heer/mevrouw xxxxx,



U heeft onlangs contact met ons opgenomen betreffende Parodontax Original Tandpasta. Het spijt ons dat u tot heden geen antwoord heeft ontvangen op uw vraag. Wij danken u voor uw geduld. Wij raden u aan om rechtstreeks contact op te nemen met de afdeling die deze aanvragen verwerkt. Dit kan per e-mail op 'Parodontax14dagen@wearebarracuda.com'.

Het spijt ons echter om te horen over uw negatieve ervaring.

Wij stellen het op prijs dat u ons heeft ingelicht. Mede door informatie van onze gebruikers zijn wij in staat om het veiligheidsprofiel van onze producten goed te bewaken.

Om uw melding beter te kunnen beoordelen, zouden we u graag enkele aanvullende gegevens willen vragen:

Product:

• Wat is het Lot nummer en de EXP datum van het product? (bevindt zich aan de gesmolten kant van de tube)

Gebruik en bijwerkingen:

• Op welke datum bent u gestart & gestopt met het gebruik van het product?
• Op welke datum zijn de bijwerking begonnen en gestopt?
• Zijn u klachten verminderd of juist verergerd?

Persoonlijk:

• Wat is uw geboortedatum en/of leeftijd?
• Wat is uw telefoonnummer?
• Gebruikt u ook co-medicatie? Zo ja, welke?

Heeft u een huisarts/tandarts/apotheker geraadpleegd voor uw klachten? Indien dit het geval is, dan ontvangen we graag de medische bevestiging van uw melding.

Mogelijk is uw behandelaar op de hoogte van alle relevante omstandigheden en kan een onafhankelijke mening geven. Om contact op te nemen met uw behandelaar hebben wij uw schriftelijke toestemming nodig. Gaat u ermee akkoord dat de afdeling Drug Safety u een brief stuurt met daarbij het verzoek om een toestemmingsformulier te ondertekenen?

De door u verstrekte gegevens zullen in de GSK safety database worden opgenomen en verwerkt in een (anoniem gemaakte) rapportage aan ons hoofdkantoor. Indien de afdeling Drug Safety van GSK aanvullende vragen over uw melding acht, zullen zij verder contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten en bijvoorbaat dank,


xxxxx

Consumer Relations

GSK Consumer Healthcare
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Bericht door Marie-Louise »

ikka schreef: wo 14 okt 2020, 18:31
naromi schreef: zo 27 sep 2020, 12:06
Marie-Louise schreef: za 26 sep 2020, 17:19 Ik krijg hem niet verzonden. Meer mensen dat? In Belgie was deze aktie in juni, zag daar dat t insturen daar ook niet lukte. Daar was t HighCo. Hier staat er GSK
Indien het niet lukt om je aan te melden via het aanmeldformulier, stuur dan alle informatie (naam, e-mailadres, IBAN, datum van aanschaf en foto van de kassabon)
naar nl.consumer-relations@gsk.com.
Ik heb het opgestuurd via mail krijg ik het volgende mailtje terug. :roll:

Geachte heer/mevrouw xxxxx,



U heeft onlangs contact met ons opgenomen betreffende Parodontax Original Tandpasta. Het spijt ons dat u tot heden geen antwoord heeft ontvangen op uw vraag. Wij danken u voor uw geduld. Wij raden u aan om rechtstreeks contact op te nemen met de afdeling die deze aanvragen verwerkt. Dit kan per e-mail op 'Parodontax14dagen@wearebarracuda.com'.

Het spijt ons echter om te horen over uw negatieve ervaring.

Wij stellen het op prijs dat u ons heeft ingelicht. Mede door informatie van onze gebruikers zijn wij in staat om het veiligheidsprofiel van onze producten goed te bewaken.

Om uw melding beter te kunnen beoordelen, zouden we u graag enkele aanvullende gegevens willen vragen:

Product:

• Wat is het Lot nummer en de EXP datum van het product? (bevindt zich aan de gesmolten kant van de tube)

Gebruik en bijwerkingen:

• Op welke datum bent u gestart & gestopt met het gebruik van het product?
• Op welke datum zijn de bijwerking begonnen en gestopt?
• Zijn u klachten verminderd of juist verergerd?

Persoonlijk:

• Wat is uw geboortedatum en/of leeftijd?
• Wat is uw telefoonnummer?
• Gebruikt u ook co-medicatie? Zo ja, welke?

Heeft u een huisarts/tandarts/apotheker geraadpleegd voor uw klachten? Indien dit het geval is, dan ontvangen we graag de medische bevestiging van uw melding.

Mogelijk is uw behandelaar op de hoogte van alle relevante omstandigheden en kan een onafhankelijke mening geven. Om contact op te nemen met uw behandelaar hebben wij uw schriftelijke toestemming nodig. Gaat u ermee akkoord dat de afdeling Drug Safety u een brief stuurt met daarbij het verzoek om een toestemmingsformulier te ondertekenen?

De door u verstrekte gegevens zullen in de GSK safety database worden opgenomen en verwerkt in een (anoniem gemaakte) rapportage aan ons hoofdkantoor. Indien de afdeling Drug Safety van GSK aanvullende vragen over uw melding acht, zullen zij verder contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten en bijvoorbaat dank,


xxxxx

Consumer Relations

GSK Consumer Healthcare
OMG doen ze zo bij iedereen of had jij een heel bijzondere vraag, of lag je met een allergische reactie op de IC ? Die vragen gaan wel erg ver.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Bericht door ikka »

Ik schreef onderstaande:
Indien het niet lukt om je aan te melden via het aanmeldformulier, stuur dan alle informatie (naam, e-mailadres, IBAN, datum van aanschaf en foto van de kassabon)

Gegevens van mij en
datum van aanschaf
Paradontax Original 75ml
Ik ervaar geen fris en schoon gevoel
Plaats reactie