Scoupy speciaal voor jou:Old Amsterdam Belegen plakken: van €2,59* voor €0,50
Scoupy speciaal voor jou:Old Amsterdam Belegen plakken: van €2,59* voor €0,50
https://scoupy.com/nl/geld-terug/old-am ... n=51666%3D
Alleen geldig op Old Amsterdam Belegen plakken 140 gr.
Deze cashback actie is begonnen op 19-10-2020. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Old Amsterdam Belegen plakken: van €2,59* voor €0,50
Probeer Old Amsterdam Belegen plakken voor €0,50, gekocht bij een van de deelnemende supermarketen**.
Eindelijk! Een belegen kaas met karakter voor de echte fijnproevers. Old Amsterdam Belegen herken je aan de pittige en lichtzoete smaaktonen waar Old Amsterdam bekend om staat, maar dan milder van smaak.
**Deelnemende supermarkten: Jumbo, PLUS, Deen, Coop, Nettorama, Hoogvliet, Dirk en DekaMarkt.
Alleen geldig op Old Amsterdam Belegen plakken 140 gr.
Deze cashback actie is begonnen op 19-10-2020. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Old Amsterdam Belegen plakken: van €2,59* voor €0,50
Probeer Old Amsterdam Belegen plakken voor €0,50, gekocht bij een van de deelnemende supermarketen**.
Eindelijk! Een belegen kaas met karakter voor de echte fijnproevers. Old Amsterdam Belegen herken je aan de pittige en lichtzoete smaaktonen waar Old Amsterdam bekend om staat, maar dan milder van smaak.
**Deelnemende supermarkten: Jumbo, PLUS, Deen, Coop, Nettorama, Hoogvliet, Dirk en DekaMarkt.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 11 times
Re: Scoupy speciaal voor jou:Old Amsterdam Belegen plakken: van €2,59* voor €0,50
Bij onze DEEN en DEKAMARKT hier in de buurt hadden ze hem ( nog ) niet .
Bij welke supermarkt(en) is het jullie wel gelukt ? ?
Alvast dank voor jullie reactie
Re: Scoupy speciaal voor jou:Old Amsterdam Belegen plakken: van €2,59* voor €0,50
Bij Jumbo in Zevenhuizen, vorige week.sjaak van de Hoek schreef: ↑di 27 okt 2020, 13:29 Bij onze DEEN en DEKAMARKT hier in de buurt hadden ze hem ( nog ) niet .
Gisteren bij de Coop
hier ook te koop bij Jumbo.
Mijn dochter had deze actie in haar account, maar ik niet.
Maar zulke speciaal voor jou-acties komen ook wel eens later nog bij jou in het account.
Gewoon je account in de gaten houden.
Mijn dochter had deze actie in haar account, maar ik niet.
Maar zulke speciaal voor jou-acties komen ook wel eens later nog bij jou in het account.
Gewoon je account in de gaten houden.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Bij PLUS zijn de Old Amsterdam belegen plakken in de aanbieding 1+1 gratis, weet niet of het met een aanbieding mag, heb deze niet in mijn account.
Ik heb deze bij Nettorama gekocht.