Miranda schreef: ↑wo 21 okt 2020, 20:29En sommige wel betaald van AH veel anderen niet. Dus de logica ben ik ook kwijt??
Inmiddels mochten WIJ zijdens Magioni Nederland B.V. een inhoudelijke respons ontvangen op Onze stellige doch beleefde aanmaning inzake de ernstig vertraagde uitbetaling. Men bleek zich, althans initieel en zonder Ons daarvan in kennis te stellen, op het standpunt te hebben gesteld dat geen recht zou bestaan op cashback vanwege het ten tijde van de aankoop (doen) scannen van een zogeheten bonuskaart. Herbeoordeling naar aanleiding van Ons schrijven leidde echter tot een -in de kern- wezenlijk logischer besluit, namelijk (de belofte strekkende tot) het alsnog overgaan tot uitbetaling van het aankoopbedrag, met aftrek van reeds door de grootgrutter verleende kortingen.
Miranda schreef: ↑wo 21 okt 2020, 20:29En sommige wel betaald van AH veel anderen niet. Dus de logica ben ik ook kwijt??
Inmiddels mochten WIJ zijdens Magioni Nederland B.V. een inhoudelijke respons ontvangen op Onze stellige doch beleefde aanmaning inzake de ernstig vertraagde uitbetaling. Men bleek zich, althans initieel en zonder Ons daarvan in kennis te stellen, op het standpunt te hebben gesteld dat geen recht zou bestaan op cashback vanwege het ten tijde van de aankoop (doen) scannen van een zogeheten bonuskaart. Herbeoordeling naar aanleiding van Ons schrijven leidde echter tot een -in de kern- wezenlijk logischer besluit, namelijk (de belofte strekkende tot) het alsnog overgaan tot uitbetaling van het aankoopbedrag, met aftrek van reeds door de grootgrutter verleende kortingen.
Miranda schreef: ↑wo 21 okt 2020, 20:29En sommige wel betaald van AH veel anderen niet. Dus de logica ben ik ook kwijt??
Inmiddels mochten WIJ zijdens Magioni Nederland B.V. een inhoudelijke respons ontvangen op Onze stellige doch beleefde aanmaning inzake de ernstig vertraagde uitbetaling. Men bleek zich, althans initieel en zonder Ons daarvan in kennis te stellen, op het standpunt te hebben gesteld dat geen recht zou bestaan op cashback vanwege het ten tijde van de aankoop (doen) scannen van een zogeheten bonuskaart. Herbeoordeling naar aanleiding van Ons schrijven leidde echter tot een -in de kern- wezenlijk logischer besluit, namelijk (de belofte strekkende tot) het alsnog overgaan tot uitbetaling van het aankoopbedrag, met aftrek van reeds door de grootgrutter verleende kortingen.
WIJ schreef: ↑ma 02 nov 2020, 10:56
Wij mochten Ons hedenochtend verheugen over een inkomende betaling waarmee het openstaande bedrag in volledigheid werd voldaan.
Prachtig
Ik heb zelf niet meegedaan, lees even mee voor de reacties.
20-10 ingediend, gisteren het hele bedrag ontvangen.
Heb het bij AH gekocht toen het niet in de bonus was (niet geldig met andere acties volgens voorwaarden). De week voor ik de bodem kocht was het in de bonus, misschien daarom problemen?
Ankie schreef: ↑di 03 nov 2020, 16:50
20-10 ingediend, gisteren het hele bedrag ontvangen.
Heb het bij AH gekocht toen het niet in de bonus was (niet geldig met andere acties volgens voorwaarden). De week voor ik de bodem kocht was het in de bonus, misschien daarom problemen?
24/9 al ingediend. Inmiddels er eindelijk achter gekomen dat ze het verkeerde banknummer bij m’n naam hadden staan. Iets wat nooit van mij kan zijn ik heb geen ing nummer en het lijkt er totaal niet op. Dat kwam nu pas aan het licht terwijl ik die in alle mails keer op keer vermeld had. Ze halen dus blijkbaar gegevens van anderen door elkaar dat verklaart een hoop. Gisteren is het bij mij dus eindelijk wel op de goeie rekening gestort.
Zowel voor mijzelf als mijn stiefmoeder meegedaan. Bij navraag te horen gekregen dat het geld was overgemaakt maar wij hebben niets ontvangen.
Weer gemaild en wat blijkt: ook bij ons allebei op een heel verkeerd rekeningnummer overgemaakt!
Marretje99 schreef: ↑do 05 nov 2020, 12:44
Zowel voor mijzelf als mijn stiefmoeder meegedaan. Bij navraag te horen gekregen dat het geld was overgemaakt maar wij hebben niets ontvangen.
Weer gemaild en wat blijkt: ook bij ons allebei op een heel verkeerd rekeningnummer overgemaakt!
Hier ook nog niets. Ze blijven volhouden dat ze het uitbetaald hebben. Uit voorzorg n screenshot van.mijn ingediende aanvraag opgestuurd. Ben benieuwd.