Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Bericht door feedbacknl »

Marie-Louise schreef: vr 06 nov 2020, 15:50
Marretje99 schreef: do 05 nov 2020, 12:44 Zowel voor mijzelf als mijn stiefmoeder meegedaan. Bij navraag te horen gekregen dat het geld was overgemaakt maar wij hebben niets ontvangen.
Weer gemaild en wat blijkt: ook bij ons allebei op een heel verkeerd rekeningnummer overgemaakt!
Hier ook nog niets. Ze blijven volhouden dat ze het uitbetaald hebben. Uit voorzorg n screenshot van.mijn ingediende aanvraag opgestuurd. Ben benieuwd.
mij ook al paar keer beloofd!!... moet al paar keer lezen dat ze hebben overgemaakt naar verkeerd rekeningnummer!!!... of mensen kochten in aanbiedingen en kregen niets.... wat nog meer?... :oops:

Moet je voorstellen dat je dit koopt als vaste klant en je hebt een keer een productklacht... word je ook zo behandelt...
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Bericht door Miranda »

feedbacknl schreef: za 07 nov 2020, 11:32
Marie-Louise schreef: vr 06 nov 2020, 15:50
Marretje99 schreef: do 05 nov 2020, 12:44 Zowel voor mijzelf als mijn stiefmoeder meegedaan. Bij navraag te horen gekregen dat het geld was overgemaakt maar wij hebben niets ontvangen.
Weer gemaild en wat blijkt: ook bij ons allebei op een heel verkeerd rekeningnummer overgemaakt!
Hier ook nog niets. Ze blijven volhouden dat ze het uitbetaald hebben. Uit voorzorg n screenshot van.mijn ingediende aanvraag opgestuurd. Ben benieuwd.
mij ook al paar keer beloofd!!... moet al paar keer lezen dat ze hebben overgemaakt naar verkeerd rekeningnummer!!!... of mensen kochten in aanbiedingen en kregen niets.... wat nog meer?... :oops:

Moet je voorstellen dat je dit koopt als vaste klant en je hebt een keer een productklacht... word je ook zo behandelt...
Ze konden dit geld beter in hun afdeling marketing/communicatie steken ja! :D
Spuit11
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 06 nov 2020, 16:19

Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Bericht door Spuit11 »

Ik heb deze 12 oktober ingediend en hij is op 23 oktober betaald.
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Bericht door feedbacknl »

Spuit11 schreef: za 07 nov 2020, 16:42 Ik heb deze 12 oktober ingediend en hij is op 23 oktober betaald.
ja zoiets zei je eerder. het is geen geld terug, maar een lotterij: want je kan je geld terug krijgen!
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Bericht door Marie-Louise »

feedbacknl schreef: zo 08 nov 2020, 12:58
Spuit11 schreef: za 07 nov 2020, 16:42 Ik heb deze 12 oktober ingediend en hij is op 23 oktober betaald.
ja zoiets zei je eerder. het is geen geld terug, maar een lotterij: want je kan je geld terug krijgen!
Net een mail. Ze hebben t rekeningnummer aangepast.
Dus ook verkeerd gedaan door magioni. Ze zetten er niet bij dat ze het alsnog gaan uitbetalen weer afwachten dan maar.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Bericht door B2B »

Miranda schreef: za 07 nov 2020, 13:21
feedbacknl schreef: za 07 nov 2020, 11:32
Marie-Louise schreef: vr 06 nov 2020, 15:50

Hier ook nog niets. Ze blijven volhouden dat ze het uitbetaald hebben. Uit voorzorg n screenshot van.mijn ingediende aanvraag opgestuurd. Ben benieuwd.
mij ook al paar keer beloofd!!... moet al paar keer lezen dat ze hebben overgemaakt naar verkeerd rekeningnummer!!!... of mensen kochten in aanbiedingen en kregen niets.... wat nog meer?... :oops:

Moet je voorstellen dat je dit koopt als vaste klant en je hebt een keer een productklacht... word je ook zo behandelt...
Ze konden dit geld beter in hun afdeling marketing/communicatie steken ja! :D
Of een vaste kracht op de boekhouding :)
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Bericht door feedbacknl »

B2B schreef: wo 11 nov 2020, 17:02 Of een vaste kracht op de boekhouding :)
wie wil daar nou werken. heb me paar euro nog steeds niet...
Anircha
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:47

Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Bericht door Anircha »

Niet meer verwacht, toch nog gekomen, na ruim 2 maanden eindelijk 3,59 gestort door Magioni! :lol: :o :D
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Bericht door Marie-Louise »

Marie-Louise schreef: wo 11 nov 2020, 15:42
feedbacknl schreef: zo 08 nov 2020, 12:58
Spuit11 schreef: za 07 nov 2020, 16:42 Ik heb deze 12 oktober ingediend en hij is op 23 oktober betaald.
ja zoiets zei je eerder. het is geen geld terug, maar een lotterij: want je kan je geld terug krijgen!
Net een mail. Ze hebben t rekeningnummer aangepast.
Dus ook verkeerd gedaan door magioni. Ze zetten er niet bij dat ze het alsnog gaan uitbetalen weer afwachten dan maar.
Woensdag nog een keer gemaild: jullie passen het rek. Nr aan maar gaan jullie het ook uitbetalen op dat rekeningnr.
Donderdag:een mail dat het vrijdag bij de betaling zou zitten.
Vrijdag: het geld inderdaad op mijn rekening.

Missie volbracht dus.😂😂
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta

Bericht door feedbacknl »

heb het ook binnen, zonder woekerwinst! ;)
Plaats reactie