Treetz is back!
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Re: Treetz is back!
Iemand al een betaling binnen?
Er zijn wat campagnes verhuis naar de betalingsgeschiedenis. Maar ik heb het geld nog niet ontvangen van
deze campagnes. Nu kan het zijn dat het klaar staat voor de run. En daardoor wel al verhuist is. Maar vroeg mij
af of iemand al iets binnen heeft?
Er zijn wat campagnes verhuis naar de betalingsgeschiedenis. Maar ik heb het geld nog niet ontvangen van
deze campagnes. Nu kan het zijn dat het klaar staat voor de run. En daardoor wel al verhuist is. Maar vroeg mij
-
@kuikentje je hoeft toch niet op het pakket te wachten. Als je de factuur maar hebt, de barcode zie je op de site.kuikentje schreef: ↑wo 18 nov 2020, 01:39Gaat bij mij helaas niet op tijd aankomen heb nog maar weinig tijd om ze in te dienen.ikka schreef: ↑di 17 nov 2020, 22:04Ik heb het vandaag kunnen bestellen:
https://www.lucovitaal.nl/haar-vitamine-gummies.html
Moest je trouwens zelf de verzendkosten betalen omdat ze 1 cent te goedkoop zijn?
Dan kan je het al indienen. Ging snel bij mij gisteravond laat besteld en ik heb de factuur al in de mail. Ja er komen verzendkosten bij 4 euro dacht ik. Maar als je dan sokken bijbestelt van 6,99 en de 3 euro van de nieuwsbrief en je lucovitaalpunten inlevert, betaal je niks meer begrijp je.
Gisteren besteld. Vandaag bezorgd op afhaalpunt. Heb nieuwsbriefkorting gedaan en er nog iets bijbesteld. Nieuwsbriefkorting is geldig bij minimale besteding van €30.kuikentje schreef: ↑wo 18 nov 2020, 01:39Gaat bij mij helaas niet op tijd aankomen heb nog maar weinig tijd om ze in te dienen.ikka schreef: ↑di 17 nov 2020, 22:04Ik heb het vandaag kunnen bestellen:
Moest je trouwens zelf de verzendkosten betalen omdat ze 1 cent te goedkoop zijn?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Nee helaas. Het is wel wat vaag op deze manier.B2B schreef: ↑wo 18 nov 2020, 08:19 Iemand al een betaling binnen?
Ik heb ook slechts 1 dag. Ik heb de reservering weggehaald en kon direct weer reserveren. Ik heb nu weer meer dan een week tijd.kuikentje schreef: ↑wo 18 nov 2020, 01:39Gaat bij mij helaas niet op tijd aankomen heb nog maar weinig tijd om ze in te dienen.ikka schreef: ↑di 17 nov 2020, 22:04Ik heb het vandaag kunnen bestellen:
Je kunt het altijd proberen.
En je komt 1 cent te kort dus je moet verzendkosten betalen. Maar er zijn veel producten 1+1 gratis.
Misschien begrijpen we elkaar niet? , ik bedoel : er staan tig acties, bv bij eten en drinken: Knorr , ice latte , licor 43 , karvan cevitam enz enz. Er komen , net als bij scoupy, toch regelmatig nieuwe aties?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Nee zoals ik al zei vorig jaar heb ik een keer mee kunnen doen en nu weer. Je kan dan altijd zelf kiezen wat je wil max 5 artikelen per keer dat je indient. En als het op is dan is het op. Ik denk niet dat er nog wat bijkomt dat was vorig jaar ook niet zo meende ik.