Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Bericht door Famke »

https://scoupy.com/nl/geld-terug/lassie ... t=cashback

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van Lassie Voorgestoomde Couscous.


Ideaal voor de avonden of middagen dat je weinig tijd hebt of iets nieuws wilt proberen. De couscous is namelijk al gaar en kan zo in een salade. Óf verwarm kort voor in een warm gerecht. Wat jij lekker vindt. Gogogo!

- Alleen geldig op Lassie Voorgestoomde Couscous 200 gr.

------

https://scoupy.com/nl/geld-terug/tilda/ ... t=cashback

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van Tilda Pandan jasmin rice 500 gr, gekocht bij Albert Heijn of Coop.

Een geurige licht klevende rijst. De ideale basis voor Oosterse gerechten!

- Alleen geldig op Tilda Pandan jasmin rice 500 gr.
- Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Albert Heijn of Coop-winkel in Nederland.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Bericht door Jacky's »

Super leuke actie,
alleen wat een scoupy onwaardig gedoe qua afhandeling.
Eerst met die van mij indienen, 2 x uit het systeem gegooid. Daarna de melding dat ik een ander iban nummer op moet geven.
Weer proberen en allebei afgekeurd. Met exact het zelfde weer ingediend en binnen een drie kwartier akkoord.
Bij mijn partner werd de couscous niet vergoed omdat er korting was verleend in de winkel. Pardon, wij hebben 2 identieke bonnen.
Weer op nieuw indienen en wel ok.
Als mensen net met scoupy beginnen is het prettig dat zo'n site als deze er is vanwege de uitwisseling van ervaringen en tips.

Toch wel leuke actie.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Bericht door petra11 »

de Lassie couscous is nu al aan het maximum. datum kassabon alleen nog met 05-01.

maar misschien wordt de actie verlengd, omdat dit maximum toch wel heel snel bereikt is (in 2 dagen)
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Bericht door Miranda »

petra11 schreef: di 05 jan 2021, 17:54 de Lassie couscous is nu al aan het maximum. datum kassabon alleen nog met 05-01.

maar misschien wordt de actie verlengd, omdat dit maximum toch wel heel snel bereikt is (in 2 dagen)
Helaas zijn beide rijst varianten hier sinds maandag al uitverkocht en nu nog steeds.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Bericht door Chrisje9999 »

Beide producten had ik half december al in mijn account, misschien was het toen persoonlijk, maar het betekend wel dat er toen waarschijnlijk al veel verkocht is.
Miranda schreef: wo 06 jan 2021, 18:09
petra11 schreef: di 05 jan 2021, 17:54 de Lassie couscous is nu al aan het maximum. datum kassabon alleen nog met 05-01.

maar misschien wordt de actie verlengd, omdat dit maximum toch wel heel snel bereikt is (in 2 dagen)
Helaas zijn beide rijst varianten hier sinds maandag al uitverkocht en nu nog steeds.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Bericht door petra11 »

hij staat er nu weer in, de Lassie couscous, wel in het oranje.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Bericht door K'tje »

Ik had het laatste pak jasmijnrijst. En al goedgekeurd, samen met de Aviko en de cruesly
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Bericht door Miranda »

Chrisje9999 schreef: wo 06 jan 2021, 19:08 Beide producten had ik half december al in mijn account, misschien was het toen persoonlijk, maar het betekend wel dat er toen waarschijnlijk al veel verkocht is.
Miranda schreef: wo 06 jan 2021, 18:09
petra11 schreef: di 05 jan 2021, 17:54 de Lassie couscous is nu al aan het maximum. datum kassabon alleen nog met 05-01.

maar misschien wordt de actie verlengd, omdat dit maximum toch wel heel snel bereikt is (in 2 dagen)
Helaas zijn beide rijst varianten hier sinds maandag al uitverkocht en nu nog steeds.
Dat verklaard het inderdaad. En mijn ervaring is dat Scoupy actie producten altijd extreem laat overal weer worden aangevuld. Dan is de actie al afgelopen. Alsof ze het expres niet meer aanvullen. :roll:
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Bericht door feedbacknl »

onze AH heeft voor meer dan 55.000 inwoners maar 6 pakken en dan is het op, geen XL dus aviko hebben ze niet!
Spuit11
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 06 nov 2020, 16:19

Re: Scoupy Lassie Voorgestoomd couscous en Tilda Pandan Jasmine Rijst (AH/Coop excl) gratis

Bericht door Spuit11 »

Bij mijn AH XL was het vak van beide produkten ook leeg. Je zou verwachten als het bij AH alleen te koop is dat AH ook van deze Scoupy aktie op de hoogte is zodat zij wat meer kunnen bestellen. Dus op naar een ander filiaal. En ook hier was het schap leeg.
Plaats reactie