Deze actie is ook van de HHB! Omdat je de folder moest hebben van de HHB, die hier nu geplaatst is. DUS is niet bedoeld voor mensen die niet zijn gegaan.hobbezak schreef:Die van de huishoudbeurs was maar t/m 1 maart 2015.
Ruim €10,00 korting op 7 producten KIL
Re: Ruim €10,00 korting op 7 producten KIL
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Loïs er staat toch bij stap 3:
Stap 3:
Selecteer de producten die je hebt gekocht en beantwoord de verschillende vragen over de folder die u op de Huishoudbeurs in de Kortingisleuk.nl tas heeft gekregen en volg de stappen.
Stap 3:
Selecteer de producten die je hebt gekocht en beantwoord de verschillende vragen over de folder die u op de Huishoudbeurs in de Kortingisleuk.nl tas heeft gekregen en volg de stappen.
Is het iemand gelukt om gebruik te maken van deze actie zonder naar de HBB geweest te zijn?
ALS je niet bent geweest is het niet voor je bedoelt!! Sorry maar kan er zo slecht tegen als mensen toch mee gaan doen.Raya1982 schreef:Is het iemand gelukt om gebruik te maken van deze actie zonder naar de HBB geweest te zijn?
ik ben het ermee eens dat je niet mee zou moeten doen als je ook niet daadwerkelijk bent geweest en zo'n tas hebt gekocht, maar aan de andere kant maakt kortingisleuk het ook wel erg makkelijk om dit te omzeilen. Vraag me af waarom ze niet gewoon een of andere unieke code op de flyers hebben gezet, dan was het niet eens mogelijk geweest voor anderen om mee te doen. Dat hadden ze dan toch kunnen zien aankomen.
bij KIL weten ze precies wie er mee gedaan heeft aan de "5 euro" actie want die hebben dat bedrag teruggevraagd en zijn dus bekend. Ik sluit niet uit dat er een controle-koppeling is waarmee ze anderen traceren.
Ik was op de HHB en heb de 5 euro teruggevraagd en gekregen. Ook de producten uit de folder heb ik keurig vergoed gekregen, zoals gebruikelijk bij KIL
Ik was op de HHB en heb de 5 euro teruggevraagd en gekregen. Ook de producten uit de folder heb ik keurig vergoed gekregen, zoals gebruikelijk bij KIL
in de voorwaarden staat wel nergens dat je alleen mee kan doen als je de tas hebt gekocht
kuikentje schreef:in de voorwaarden staat wel nergens dat je alleen mee kan doen als je de tas hebt gekocht
Ownee, Waarom heb je dan wel de folder nodig die in de HHB tas zat?!