Treetz is back!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Treetz is back!

Bericht door Marie-Louise »

liamito schreef: wo 17 mar 2021, 11:53 Had er hier nog iemand meegedaan aan die wc-houder actie? Het blijft nu wel heel lang heel stil. :(
Afgelopen maandag stond hij nog open. Dinsdag was hij gesloten.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Treetz is back!

Bericht door Marie-Louise »

liamito schreef: wo 17 mar 2021, 11:53 Had er hier nog iemand meegedaan aan die wc-houder actie? Het blijft nu wel heel lang heel stil. :(
Zojuist op fb

Ze zijn een aantal bugs aan t oplossen geweest en een druk eindjaar, maar binnenkort zijn ze terug.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Treetz is back!

Bericht door Sue-tje »

Ik krijg Treetz niet te pakken. Niet op mail, niet via de app, reageren nergens op. Omdat mijn telefoon stuk was moest ik een nieuw account aanmaken, mijn oude mocht ik niet op omdat die op andere telefoon ingelogd was of zoiets werd mijn medegedeeld via een schermafbeelding. Nu heb ik een andere aangemaakt maar krijg ik te lezen dat mijn banknummer al in gebruik is, nee joh, werkelijk, dat was niet bekend.. Maar nu krijg ik dus geen enkele reactie van de klantenservice. Al 2 maanden niet. Kan dus ook niet meedoen met acties, dat vind ik best jammer. Even spuien, ik hoop dat ze snel wel gaan reageren
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Treetz is back!

Bericht door Lois »

Vervelend, maar een troost ; Er zijn op het moment toch geen actie's.
Groetjes, Lois
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz is back!

Bericht door Famke »

Sue-tje schreef: vr 26 mar 2021, 12:59 Ik krijg Treetz niet te pakken. Niet op mail, niet via de app, reageren nergens op. Omdat mijn telefoon stuk was moest ik een nieuw account aanmaken, mijn oude mocht ik niet op omdat die op andere telefoon ingelogd was of zoiets werd mijn medegedeeld via een schermafbeelding. Nu heb ik een andere aangemaakt maar krijg ik te lezen dat mijn banknummer al in gebruik is, nee joh, werkelijk, dat was niet bekend.. Maar nu krijg ik dus geen enkele reactie van de klantenservice. Al 2 maanden niet. Kan dus ook niet meedoen met acties, dat vind ik best jammer. Even spuien, ik hoop dat ze snel wel gaan reageren
In reageren zij ze alles behalve een kei, maar misschien kan je FB proberen?
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Treetz is back!

Bericht door Sue-tje »

Ik heb geen Facebook :D
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Treetz is back!

Bericht door B2B »

Dan maak je er eentje aan :lol:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz is back!

Bericht door Famke »

Valt jullie ook op dat bijna alle producten van het jaar in de reclames op tv bij Kruidvat en Aldi eerder via Treetz liepen? :lol:
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Treetz is back!

Bericht door Annett »

Famke schreef: di 06 apr 2021, 18:59 Valt jullie ook op dat bijna alle producten van het jaar in de reclames op tv bij Kruidvat en Aldi eerder via Treetz liepen? :lol:
Ze hebben toch niet de beoordelingen van de producten hiervoor gebruikt? 🤔🙃
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz is back!

Bericht door Famke »

Annett schreef: do 08 apr 2021, 09:57
Famke schreef: di 06 apr 2021, 18:59 Valt jullie ook op dat bijna alle producten van het jaar in de reclames op tv bij Kruidvat en Aldi eerder via Treetz liepen? :lol:
Ze hebben toch niet de beoordelingen van de producten hiervoor gebruikt? 🤔🙃
Ik weet het niet, maar het viel mij wel flink op van he, dat was via Treetz en die en die en die :lol:
https://www.adformatie.nl/merkstrategie ... -jaar-2021
Plaats reactie