Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Bericht door Famke »

https://scoupy.com/nl/geld-terug/rude-h ... t=cashback

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één pak Rude Health Biologische Almond Drink, gekocht bij Ekoplaza, Holland & Barret, Picnic, Marqt of Crisp.

Biologische Almond Drink van Rude Health. Puur genot. Een combinatie van gemalen amandelen met rijst, superfris bronwater uit de bergen en een klein beetje koudgeperste zonnebloemolie. Dat is alles. Deze held is multi inzetbaar en geeft een extra lekkere smaak aan je koffie, baksels, havermout, smoothie of avond maaltijd. Probeer het zelf!

Rude Health Biologische Almond Drink kan je vinden bij de plantaardige dranken in de winkel.

- Alleen geldig op Rude Health Biologische Almond Drink 1 l.
- Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Ekoplaza, Holland & Barret of Marqt-winkel in Nederland. Ook geldig bij webshop Picnic of Crisp.
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Bericht door feedbacknl »

RENNEN....

biologische italiaanse amandelen (1%), :lol: :lol:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Bericht door Famke »

Ik kijk een gegeven paard niet in de bek, maar actie gaat inderdaad niet snel.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Bericht door Florence »

Is dit een soort melk? Smaakt het echt naar amandelen?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Bericht door Famke »

https://www.supplementguide.nl/amandelmelk/
Wat is amandelmelk precies?
Amandelmelk is, net als andere plantaardige melk (haver of soja), technisch gezien geen melk. Het is veeleer een drank die in dit geval wordt verkregen door amandelen zeer fijn te malen en ze te pletten met water om het sap te verkrijgen.Daarna moet het sap van de amandelresten gescheiden worden door het te zeven.
Het is vooral heel veel water dus met in mijn smaakpapillen een vaag smaakje wat heel ver weg heeft van amandelen. ;)
Pietjesla
Berichten: 1
Lid geworden op: do 15 apr 2021, 09:44

Re: Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Bericht door Pietjesla »

Ik was nieuwsgierig. Ging naar de Holland & Barret. Zegt de mevr dat dit product al weken op niet leverbaar staat. Erg jammer. Kan het product dus niet gratis testen.
whizzy62
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 11:35

Re: Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Bericht door whizzy62 »

Pietjesla schreef: do 15 apr 2021, 09:45 Ik was nieuwsgierig. Ging naar de Holland & Barret. Zegt de mevr dat dit product al weken op niet leverbaar staat. Erg jammer. Kan het product dus niet gratis testen.
ik kreeg bij 2 winkels te horen dat het niet op voorraad was omdat het uit Engeland komt en dat vanwege de Brexit er veel problemen waren met levering. Bij een derde winkel was er nog voldoende voorraad. Het smaakt inderdaad zoet en weinig naar amandel (dat zit er ook bijna niet in).
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Bericht door Famke »

Ik had gelukkig geen probleem om het maandag te vinden bij Ekoplaza, al stonden er inderdaad niet veel pakken.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Bericht door Chrisje9999 »

Actie al afgelopen alles al op uiterste kassabon datum 14-4-2021.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Scoupy Rude Health Biologische Almond Drink gratis (excl bij enkele winkels)

Bericht door Chrisje9999 »

Actie al afgelopen alles al op uiterste kassabon datum 14-4-2021.
Plaats reactie