Bij mij was de korting onderaan verrekend in het kopje 'Kortingen & toeslagen (*)'riskje schreef:Hier vandaag groot pakket bezorgd via TNT... Ales keurig in de plastic bakken.. Helaas wel stuk plastic afgebroken.. De bon zit er ook bij.. Wel even opletten, ik had tomatenmesjes erbij, staat op de site voor 89 cent.. Daaronder van 79 voor 49 cent.. Bij mij dus wel die 89 cent gerekend..
Xenos, bij aankoop van 3 opbergboxen Quasar: cadeaukaart €20
Re: Xenos, bij aankoop van 3 opbergboxen Quasar: cadeaukaart €20
zou het al uitverkocht zijn??? krijg ze niet in mijn winkelmandje
-
- Been thanked: 1 time
Ze zijn al uitverkocht in de webshop!
dat gaat snel zeg... Er was bij mij onderdaan de bon 60 cent korting afgehaald, bij 3 tomatenmesjes die van 89 cent voor 49 cent zijn klopt het niet helemaal, zullen wel beginnersfoutjes zijn denk ik..
balen pakket niet geleverd vandaag
bezorger kwam wel met ander pakketje
bezorger kwam wel met ander pakketje
bakken zijn nu wel weer te bestellen
Nog bedankt voor het melden riskje We zijn er blij meeriskje schreef:Net de nieuwe folder van Xenos binnen gekregen.. Als je bestelt op xenos.nl set van 3 opbergboxen quasar van 19.99 nu een gratis xenos cadeaukaart van 20.00 euro.. Zie nog niets op de site staan, even in de gaten houden.. Start op 30 maart.
De opbergboxen kunnen niet veel hebben, dus voorzichtig mee omgaan. Je krijgt zo een barst in de onderkant van de bak.
Mijn bestelling is binnen. De cadeaukaart zat er ook bij. Het zat wel verborgen onder een flap van de verzenddoos. Ik dacht eerst dat ze het vergeten waren, maar ik heb de doos grondig gecheckt en gelukkig heb ik die kaart gevonden.
Bedankt voor het melden van deze actie!
Bedankt voor het melden van deze actie!