Testpanel Chicken Tonight Kleine Potten
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Re: Testpanel Chicken Tonight Kleine Potten
Hier ook gelijk de code kunnen vinden omdat ik hier las waar geen idee of ik hem anders gevonden had.
Hebben jullie een bevestiging in de mail gehad? Dat heb ik dan weer niet gehad? Gisteren al ingevuld...
Hebben jullie een bevestiging in de mail gehad? Dat heb ik dan weer niet gehad? Gisteren al ingevuld...
Hier ook niet, maar in dit soort gevallen maak ik zelf altijd een printscreen als bewijs.
Uitbetaling binnen 3 weken.
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Dus je maakt altijd een screenprint, want je weet toch pas na het indienen of je een bevestigingsmail krijgt of niet?
Dus je maakt altijd een screenprint, want je weet toch pas na het indienen of je een bevestigingsmail krijgt of niet? 
[/quote]
Na het indienen verschijnt er meestal een bevestiging in beeld, hier maak ik een printscreen van. Daarnaast vaak de mededeling dat er nog een bevestigingsmail volgt, ook die bewaar ik dan.
[/quote]
Na het indienen verschijnt er meestal een bevestiging in beeld, hier maak ik een printscreen van. Daarnaast vaak de mededeling dat er nog een bevestigingsmail volgt, ook die bewaar ik dan.
-
Haha ik controleer dan eerst de mail en toen ik terug wilde om een printscreen te maken wat ik normaal dan doe kreeg ik een blanco scherm dus dan kan het al niet meer.tequilacin schreef: ↑di 03 aug 2021, 15:19Dus je maakt altijd een screenprint, want je weet toch pas na het indienen of je een bevestigingsmail krijgt of niet?![]()
Tja, ik zou zeggen: leer ervan en voortaan andersom...Miranda schreef: ↑di 03 aug 2021, 21:10Haha ik controleer dan eerst de mail en toen ik terug wilde om een printscreen te maken wat ik normaal dan doe kreeg ik een blanco scherm dus dan kan het al niet meer.tequilacin schreef: ↑di 03 aug 2021, 15:19Dus je maakt altijd een screenprint, want je weet toch pas na het indienen of je een bevestigingsmail krijgt of niet?![]()
stellen ze alleen een vraag naar die code op het deksel of ook nog andere?
-
Nou je mag er toch van uitgaan dat het gewoon wordt overgemaakt. En dat je niet overal bewijsmateriaal voor hoeft te verzamelen. Ik bewaar in ieder geval altijd de kassabon en hun mail dat ik mee mag doen tot het is overgemaakt. Dat is bewijs genoeg mag ik toch hopen.Luus schreef: ↑di 03 aug 2021, 22:50Tja, ik zou zeggen: leer ervan en voortaan andersom...Miranda schreef: ↑di 03 aug 2021, 21:10Haha ik controleer dan eerst de mail en toen ik terug wilde om een printscreen te maken wat ik normaal dan doe kreeg ik een blanco scherm dus dan kan het al niet meer.tequilacin schreef: ↑di 03 aug 2021, 15:19
Dus je maakt altijd een screenprint, want je weet toch pas na het indienen of je een bevestigingsmail krijgt of niet?![]()

Aha, dus jij vertrouwt er dus ook niet 100% op dat het altijd zomaar in orde komt! En een foutje is zo gemaakt...Miranda schreef: ↑do 05 aug 2021, 22:05Nou je mag er toch van uitgaan dat het gewoon wordt overgemaakt. En dat je niet overal bewijsmateriaal voor hoeft te verzamelen. Ik bewaar in ieder geval altijd de kassabon en hun mail dat ik mee mag doen tot het is overgemaakt. Dat is bewijs genoeg mag ik toch hopen.![]()
Maar ieder doet 't op zijn manier, prima toch?