Nieuwe Scoupy Cashback parade met deelnemende merken/producten
Re: Nieuwe Scoupy Cashback parade met deelnemende merken/producten
Chio verkopen ze ook bij de Jumbo, bij de Plus zijn ze iets duurder ( 1.79 € ) dan wat je eventueel max. terugkrijgt 1,69 € (adviesprijs bij scoupy).
@ Annett
Vraagje: waar staat dat je maximaal de adviesprijs terugkrijgt in plaats van werkelijke aankoopbedrag (in het geval je aankoopbedrag hoger is dan adviesprijs bij Scoupy)? Ik heb gezocht maar kon het niet vinden.
Vraagje: waar staat dat je maximaal de adviesprijs terugkrijgt in plaats van werkelijke aankoopbedrag (in het geval je aankoopbedrag hoger is dan adviesprijs bij Scoupy)? Ik heb gezocht maar kon het niet vinden.
Bij ah € 1.75, dus duurder dan de adviesprijs. Krijgen we het prijsverschil terug?
De Chio gevonden bij een kleine AH..erg lekker trouwens...
ik had 4 artikelen van de gta. gekocht bij AH voor 7,86
en dat bedrag had ik ook terug op mijn bankrekening.
Hier zaten ook de Chio borrelnootjes bij, dus ik heb 1,75 terug gekregen van de nootjes.
en dat bedrag had ik ook terug op mijn bankrekening.
Hier zaten ook de Chio borrelnootjes bij, dus ik heb 1,75 terug gekregen van de nootjes.
ik weet het niet zeker, mij viel het gewoon op, omdat er adviesprijzen bij scoupy stonden.Free schreef:@ Annett
- Natasja79v
Hier vanochtend eea gekocht hiervan.
Gelijk ingevoerd en ook gelijk van alles de bevestiging en even later de goedkeuring binnen.
Dat gaat snel!
Ik denk dat het geld er dan vast ook snel op staat.
Gelijk ingevoerd en ook gelijk van alles de bevestiging en even later de goedkeuring binnen.
Dat gaat snel!
Ik denk dat het geld er dan vast ook snel op staat.
- Natasja79v
Gaat prima dit! Maandag gekocht en ingediend.
Dinsdag keurig al het geld al op de rekening!
Leuk.
Dinsdag keurig al het geld al op de rekening!
Leuk.