Treetz nieuwe acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door liamito »

Famke schreef: do 23 sep 2021, 16:34 Bommers. :(

Meer personen die Aldi toiletpapier 3 euro ipv 3,59 betalen? Is wel goede variant.
Weekaanbieding is 2 voor 6, maar blijkbaar halveren ze bij eentje ook gewoon de aanbiedingsprijs. :)
Famke
Has thanked: 37 times
Been thanked: 39 times

Bericht door Famke »

Juiste product en goedgekeurd net door Treetz. Grappig dat ze dan mindere prijs voor 1 doen. :lol:
Annett

Bericht door Annett »

Is er ook nog een maximum aan verschillende producten, ik kon vanmiddag veel reserveren, maar weet dat er in het verleden een maximum aanzat, dan kon je niet meer reserveren/insturen (het is al zo lang geleden). Niet dat ik het koop en dan niet kan insturen.....
Famke

Bericht door Famke »

Annett schreef: do 23 sep 2021, 18:40 Is er ook nog een maximum aan verschillende producten, ik kon vanmiddag veel reserveren, maar weet dat er in het verleden een maximum aanzat, dan kon je niet meer reserveren/insturen (het is al zo lang geleden). Niet dat ik het koop en dan niet kan insturen.....
Als je al gereserveerd hebt dan zit je goed.
Alleen als je een reservatie wil maken en iemand is jou net voor op dat moment, dan kan je ondanks het zien van de knop geen reservatie maken.
Is het zo duidelijker?
Raymond1985

Bericht door Raymond1985 »

Er is geen maximum. Zelfs 15 producten of meer kun je reserveren. Vroeger kon je maximaal zes dacht ik?
Annett

Bericht door Annett »

Bedankt, stelt mij toch wat gerust.
De tandpasta was 1+1 gratis bij de Tuinen, hoop dat dat geen probleem is.

Hoeveel mensen zouden mee mogen doen per product, dat kan nooit veel zijn zo snel als het "op" is.

Zal het weer voor "de producten van het jaar" zijn, vorig jaar kwamen toch opeens de geteste producten in de Aldi en Kruidvat reclames en zo....
Laatst gewijzigd door Annett op do 23 sep 2021, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Famke

Bericht door Famke »

Annett schreef: do 23 sep 2021, 19:58 Bedankt, stelt mij toch wat gerust.
De tandpasta was 1+1 gratis bij de Tuinen, hoop dat dat geen probleem is.

Hoeveel mensen zouden mee mogen doen per product, dat kan nooit veel zijn zo snel als het "op" is.

Zal het weer voor "de producten van het jaar" zijn, vorig jaar kwamen toch opeens de geteste producten in de Aldi ben Kruidvat reclames en zo....
Bij de shampoo bar was 1+1 geen probleem en kreeg je het volle bedrag wat ze opgaven terug. Leek wel de oude Scoupy. :lol:
Spuit11

Bericht door Spuit11 »

Iemand al de Lidl Chef Select & You pureersoep tomaat/oregano al gevonden. Ik heb het idee dat de foto die er bij staat niet klopt. Ben bij 2 filialen geweest maar niets gevonden. Hoor graag van jullie.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Bericht door B2B »

Denk dat het zo iets moet zijn

Afbeelding
Famke

Bericht door Famke »

Spuit11 schreef: do 23 sep 2021, 20:19 Iemand al de Lidl Chef Select & You pureersoep tomaat/oregano al gevonden. Ik heb het idee dat de foto die er bij staat niet klopt. Ben bij 2 filialen geweest maar niets gevonden. Hoor graag van jullie.
De foto die erbij staat is van het green crush drankje. :roll:
Plaats reactie