Treetz nieuwe acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Spuit11

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door Spuit11 »

Hier bij 2 Plussen waaronder groter ook geen Kipshoarma pizza. Bij 1e geen losse appelflappen, wel doos van 4. Mocht ik losse willen dan moest ik maar morgen terugkomen als de broodafdeling er was aka tot 12 uur? :roll: Bij 2e wel broodafdeling bemand dan maar helemaal geen appelflappen. :roll: Ik ben even klaar met Treetz en de Plus. :roll:

Pakt hij bij de Kruidvatbroekjes ook niet de eerder gemelde M code?
[/quote]

Ik heb bij de Plus direct gekeken voor de appelflap maar die werden in een doos van 4 verkocht en de code werd niet herkend. De broekjes hadden diverse maten maar M zat er blijkbaar niet tussen.
Spuit11

Bericht door Spuit11 »

De (diepvries ) Bami Goreng van de Aldi was in 1 keer vindbaar. Barcode werkt goed.
Famke
Has thanked: 31 times
Been thanked: 34 times

Bericht door Famke »

Spuit11 schreef: wo 29 sep 2021, 17:46 Ik heb bij de Plus direct gekeken voor de appelflap maar die werden in een doos van 4 verkocht en de code werd niet herkend. De broekjes hadden diverse maten maar M zat er blijkbaar niet tussen.
In de eerdere pagina's wordt de code voor 1 appelflap genoemd, daar hij de officiële code ook niet pakte blijkbaar.
Famke

Bericht door Famke »

Heb even bij tips en trucs genoemd hoe je blijkbaar met Treetz in contact kan komen. Geen garantie voor antwoord, maar het valt altijd te proberen? :lol:

Ovengroente en kwark problemen zijn dus vandaag dus zo al eerder gemeld (met medenoemen van de Kruidvat broekjes) door een vriendin. Nu hopen dat Treetz het oppakt en natuurlijk reageert. ;)
liamito
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Bericht door liamito »

Famke schreef: wo 29 sep 2021, 17:40
liamito schreef: wo 29 sep 2021, 17:38
Famke schreef: wo 29 sep 2021, 17:32

Ik krijg groene smoothiemix te zien? :? En ja, ik heb dus 1,57 euro betaalt, en hij loopt nog, maar verwacht dus 1,80 voor nu terug. De verse (EAN 87184525389591) meerdere keren geprobeerd en doet hij echt niet en dus de houdbare wel. Plaatje is alleen dus van de verse.
Het verse pak zonder de smoothiemix kan ik op de site namelijk niet vinden en 3,55-1,75=1,80. Maar bedankt voor de update hoor! Ik probeerde te helpen, maar het is bij treetz soms toch een onnavolgbare combinatie van plaatjes, prijzen en streepjescodes. :?
Zeg dat wel. :lol: En thankx voor het helpen. :) Maar je moet dus de houdbare hebben ondanks het plaatje van de verse.
https://www.jumbo.com/producten/jumbo-a ... -380602PAK
Ja, maar of dat ook echt de bedoeling was of toch stiekem een foutje zullen we waarschijnlijk nooit weten. :lol:
Famke

Bericht door Famke »

liamito schreef: wo 29 sep 2021, 17:55
Famke schreef: wo 29 sep 2021, 17:40
liamito schreef: wo 29 sep 2021, 17:38

Het verse pak zonder de smoothiemix kan ik op de site namelijk niet vinden en 3,55-1,75=1,80. Maar bedankt voor de update hoor! Ik probeerde te helpen, maar het is bij treetz soms toch een onnavolgbare combinatie van plaatjes, prijzen en streepjescodes. :?
Zeg dat wel. :lol: En thankx voor het helpen. :) Maar je moet dus de houdbare hebben ondanks het plaatje van de verse.
https://www.jumbo.com/producten/jumbo-a ... -380602PAK
Ja, maar of dat ook echt de bedoeling was of toch stiekem een foutje zullen we waarschijnlijk nooit weten. :lol:
Daarom blij met de scan het productfunctie via de wifi. :lol: (was dus door jouw opmerking nl eerst gaan zoeken in de koeling)
Miranda
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

Hier de pizza kip shoarma gewoon gevonden bij een kleine Plus in een heel klein dorp. In de koeling bij de kant en klaar pasta, lasagne ed.
greetje11
Has thanked: 84 times
Been thanked: 22 times

Bericht door greetje11 »

Spuit11 schreef: wo 29 sep 2021, 17:46 Hier bij 2 Plussen waaronder groter ook geen Kipshoarma pizza. Bij 1e geen losse appelflappen, wel doos van 4. Mocht ik losse willen dan moest ik maar morgen terugkomen als de broodafdeling er was aka tot 12 uur? :roll: Bij 2e wel broodafdeling bemand dan maar helemaal geen appelflappen. :roll: Ik ben even klaar met Treetz en de Plus. :roll:

Pakt hij bij de Kruidvatbroekjes ook niet de eerder gemelde M code?
Ik heb bij de Plus direct gekeken voor de appelflap maar die werden in een doos van 4 verkocht en de code werd niet herkend. De broekjes hadden diverse maten maar M zat er blijkbaar niet tussen.
[/quote]

Ik heb er gewoon 4 gekocht. Zijn in de aanbieding. 4 v €1.99
Kosten die 4 jou,€ 1,20,

De pizza lag hier in de gesneden groente koeling
Famke

Bericht door Famke »

greetje11 schreef: wo 29 sep 2021, 18:27 Ik heb er gewoon 4 gekocht. Zijn in de aanbieding. 4 v €1.99
Kosten die 4 jou,€ 1,20,

De pizza lag hier in de gesneden groente koeling
De appelflap was voor iemand anders en niet voor mijn buikje daar ik op moet passen met gluten. ;)
Madelon
Been thanked: 7 times

Bericht door Madelon »

Marry schreef: wo 29 sep 2021, 16:15
B2B schreef: wo 29 sep 2021, 15:13 Staat de maat ook op de bon van de kruidvat?
M is eigenlijk net te klein namelijk :oops:
Nee er staat alleen “ highleg kruidvat”
En ik kreeg met mijn pas ook nog eens 25% korting
Ja ik ook. Even iets over de kruidvat kaart.
4 x pampers gehaald. En 1 x apart het broekje. Mijn partner ging met mijn kaart nog 1 x pampers halen.
De cassiere kreeg de melding de kaart kan niet gescand worden. Nl. Vandaag te vaak gescand. Ze zei dat heb ik nog nooit gehad. Lekker klantvriendelijk 😣😣😣😣😣
Plaats reactie