Treetz nieuwe acties
Re: Treetz nieuwe acties
Heeft iemand de juiste streepjescode van de Mamaś bami voor mij?
Ik heb hem gekocht bij de Plus, maar mijn code wordt niet herkend.
Ik heb hem gekocht bij de Plus, maar mijn code wordt niet herkend.
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
-
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Hebben jullie ook problemen met Treetz?? Eindelijk de bami gescoord en heb deze vanmorgen ingestuurd. Vanavond gegeten dus ik denk even de enquete invullen. Staat de bami nog bij "Gereserveerd", bij "Antwoord op enquete" en bij "in behandeling". Dus 3 vakjes zijn "actief" voor 1 product. Als ik dan nogmaals de streepjescode en bon instuur zegt de app dat ie al een bon in behandeling heeft, maar ik kan geen enquete invullen
Moet zeggen dat het in vergelijking met bijv Scoupy wel een hoop werk en problemen oplevert. Ik ben al een maand bezig om 2 bedragen van een eerdere actie vergoed te krijgen. Communicatie is DRAMA! Dus hierover reclameren zal ook weer lange tijd duren, of het moet een algemene storing zijn.
Ze hebben leuke producten, maar wordt je niet gemakkelijk gemaakt
Moet zeggen dat het in vergelijking met bijv Scoupy wel een hoop werk en problemen oplevert. Ik ben al een maand bezig om 2 bedragen van een eerdere actie vergoed te krijgen. Communicatie is DRAMA! Dus hierover reclameren zal ook weer lange tijd duren, of het moet een algemene storing zijn.
-
Tegelijk bij Antwoord op enquete en in behandeling kan na insturen bon, maar ook bij gereserveerd is wat vreemd ja. Antwoorden zij wel op de berichten die je via de app stuurt? Hier bijna altijd antwoord dus hoop dat ze bij jou ook gaan antwoorden.Estherp schreef: ↑zo 14 nov 2021, 19:30 Hebben jullie ook problemen met Treetz?? Eindelijk de bami gescoord en heb deze vanmorgen ingestuurd. Vanavond gegeten dus ik denk even de enquete invullen. Staat de bami nog bij "Gereserveerd", bij "Antwoord op enquete" en bij "in behandeling". Dus 3 vakjes zijn "actief" voor 1 product. Als ik dan nogmaals de streepjescode en bon instuur zegt de app dat ie al een bon in behandeling heeft, maar ik kan geen enquete invullen