Treetz nieuwe acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Treetz nieuwe acties

Bericht door liamito »

Famke schreef: di 16 nov 2021, 09:00 Meer mensen problemen met onvindbare Meatless farm?
https://meatlessfarm.com/nl/where-to-find/
18 kansen.
Famke
Has thanked: 14 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

BabsMeijers schreef: di 16 nov 2021, 09:13
Famke schreef: di 16 nov 2021, 09:00 Meer mensen problemen met onvindbare Meatless farm?
Ik zag het op de website van de Jumbo staan. Maar of het dan ook in de winkels te verkrijgen is geen idee.
Alleen bepaalde specifieke filialen.
Famke

Bericht door Famke »

Histor my color 50% nu nieuw.
emma1980
Been thanked: 2 times

Bericht door emma1980 »

Famke schreef: di 16 nov 2021, 12:07 Histor my color 50% nu nieuw.
En Flexa verf is ook geplaatst, maar meteen weer volledig vergeven. Zoals gisteren ook al werd gezegd, lijkt dit een soort trucje van Treetz. Misschien kunnen ze dan later zeggen dat het ene product veel meer enthousiasme en aankopen heeft opgeleverd dan het andere vergelijkbare product?
Famke

Bericht door Famke »

emma1980 schreef: di 16 nov 2021, 12:13
En Flexa verf is ook geplaatst, maar meteen weer volledig vergeven. Zoals gisteren ook al werd gezegd, lijkt dit een soort trucje van Treetz. Misschien kunnen ze dan later zeggen dat het ene product veel meer enthousiasme en aankopen heeft opgeleverd dan het andere vergelijkbare product?
De knorr wortel wraps waren eerder al in rijtje alle en nu toch vrij gegeven. Geen idee wat hun plan is, maar vind het verwarrend.
Famke

Bericht door Famke »

Histor colortester 100% en labkleurstalen vergeven bij alle.
Laatst gewijzigd door Famke op di 16 nov 2021, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Estherp
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Estherp »

liamito schreef: zo 14 nov 2021, 22:31
Estherp schreef: zo 14 nov 2021, 19:30 Hebben jullie ook problemen met Treetz?? Eindelijk de bami gescoord en heb deze vanmorgen ingestuurd. Vanavond gegeten dus ik denk even de enquete invullen. Staat de bami nog bij "Gereserveerd", bij "Antwoord op enquete" en bij "in behandeling". Dus 3 vakjes zijn "actief" voor 1 product. Als ik dan nogmaals de streepjescode en bon instuur zegt de app dat ie al een bon in behandeling heeft, maar ik kan geen enquete invullen :(

Moet zeggen dat het in vergelijking met bijv Scoupy wel een hoop werk en problemen oplevert. Ik ben al een maand bezig om 2 bedragen van een eerdere actie vergoed te krijgen. Communicatie is DRAMA! Dus hierover reclameren zal ook weer lange tijd duren, of het moet een algemene storing zijn.

Ze hebben leuke producten, maar wordt je niet gemakkelijk gemaakt :(
Wat ging er dan mis bij die eerdere acties? Ik hoor de laatste tijd wel vaker slechte ervaringen. Een vriendin had vorige maand ook technisch gedoe met een kassabon en toen werd haar account tijdens de daaropvolgende communicatie zelfs geblokkeerd met een reden die nergens op sloeg. Daarna kreeg ze ook echt nergens meer een reactie op.

Treetz heeft in zijn communicatie nu een soort dieptepunt bereikt. Probeerde nog steeds om 2 producten (brood en bier van Lidl van eerdere actie) vergoed te krijgen. Nu eindelijk als reactie op mijn 5e berichtje.na bijna 3 weken deze " briljante" reactie.... Hoe kan een bedrijf zichzelf serieus nemen als hun communicatie zo moeizaam verloopt?? Voor de beeldvorming; ik probeer al van 6 oktober (!) in contact met ze te komen en heb hierover via mail, app en facebook contact gezocht, heb in totaal iets van 8 berichtjes gestuurd.....

Contact Treetz Club - NL
27 okt. 2021 17:05
Hi Esther, Bedankt voor de snelle terugkoppeling. Heb de bewijsstukken doorgezet. Ik hoop er vandaag nog reactie op te hebben en anders ga ik er morgenochtend direct achteraan!

Fijne Dag !

Team treetz.

9 nov. 2021 15:09 (7 dagen geleden)
aan Contact

Goedendag,

Helaas niets meer van jullie gehoord.... en het is alweer bijna 2 weken geleden.... Hopelijk kunnen we het nu spoedig oplossen, want het proces duurt nu wel heel lang :( De bonnen zijn al van begin oktober...

M.v.g Esther

Contact Treetz Club - NL
10:51 (1 uur geleden)
aan mij

Hi Esther,

Excuses hiervoor. Ik heb de mailing wel verstuurd, maar door een bug zie ik nu ook dat het als concept stond en nooit verzonden is. De reactie die ik kreeg was:

Helaas is de campagne voor dit product afgelopen. Wij kunnen dus geen extra tijd geven.
Wij raden aan om aan te geven altijd de aankoopbewijzen te controleren op het moment van deelname, aangezien dit een snelle validatie van terugbetaling mogelijk maakt.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Fijne Dag !

Team treetz.
Miranda
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

B2B schreef: di 16 nov 2021, 08:40 Joh ze zijn al niet meer beschikbaar voordat ze bij mij op de mobiel te zien zijn.
Het lijkt wel alsof ze het gefaseerd aanzetten. En als je dan in groep 4 zit is het al weg.
Dat idee heb ik ook inderdaad. Gisteren heel veel gekeken ook na de meldingen hier maar zelf niets open zien staan?? :o
liamito
Been thanked: 4 times

Bericht door liamito »

Famke schreef: di 16 nov 2021, 12:16
emma1980 schreef: di 16 nov 2021, 12:13
De knorr wortel wraps waren eerder al in rijtje alle en nu toch vrij gegeven. Geen idee wat hun plan is, maar vind het verwarrend.
Toen stonden ze tegenover de Santa Maria toch? Nu tegen No Fairytales. Kan ook nog zijn dat die 'product of the year' titels in feite gewoon te koop zijn natuurlijk. :roll:
Zeeuwsmeisje

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Famke schreef: di 16 nov 2021, 12:45 Histor colortester 100% en labkleurstalen vergeven bij alle.
Bij mij zijn de labkleurstalen (100%) en Flexa creations (50%) vergeven.
Historisch colortester (100%) en Histor my color (50%) zijn nog wel beschikbaar.
Plaats reactie