Dat klopt. Ik weet niet hoe alles in werk gaat. Veel bij alle komt niet later alsnog open in de app.liamito schreef: ↑di 16 nov 2021, 12:56Toen stonden ze tegenover de Santa Maria toch? Nu tegen No Fairytales. Kan ook nog zijn dat die 'product of the year' titels in feite gewoon te koop zijn natuurlijk.Famke schreef: ↑di 16 nov 2021, 12:16De knorr wortel wraps waren eerder al in rijtje alle en nu toch vrij gegeven. Geen idee wat hun plan is, maar vind het verwarrend.emma1980 schreef: ↑di 16 nov 2021, 12:13
En Flexa verf is ook geplaatst, maar meteen weer volledig vergeven. Zoals gisteren ook al werd gezegd, lijkt dit een soort trucje van Treetz. Misschien kunnen ze dan later zeggen dat het ene product veel meer enthousiasme en aankopen heeft opgeleverd dan het andere vergelijkbare product?
Treetz nieuwe acties
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Re: Treetz nieuwe acties
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Vervelend zeg. Het is een leuke partij als alles feilloos verloopt, maar als er iets fout gaat heb je volgens mij ook meteen een groot probleem.Estherp schreef: ↑zo 14 nov 2021, 19:30 Treetz heeft in zijn communicatie nu een soort dieptepunt bereikt. Probeerde nog steeds om 2 producten (brood en bier van Lidl van eerdere actie) vergoed te krijgen. Nu eindelijk als reactie op mijn 5e berichtje.na bijna 3 weken deze " briljante" reactie.... Hoe kan een bedrijf zichzelf serieus nemen als hun communicatie zo moeizaam verloopt?? Voor de beeldvorming; ik probeer al van 6 oktober (!) in contact met ze te komen en heb hierover via mail, app en facebook contact gezocht, heb in totaal iets van 8 berichtjes gestuurd.....
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 5 times
Ik weer zo stom. De gezoete gekocht. Maar moest de andere unsweeted.Famke schreef: ↑ma 15 nov 2021, 20:48Je was me net voor, maar we komen om in de Wunda.Zeeuwsmeisje schreef: ↑ma 15 nov 2021, 20:47 + Wunda plantaardige drank 100%
Die staat ook in de Scoupy app!
Morgen maar ruilen, veel te koud om weer op de fiets te stappen
De smeerkaas old Amsterdam gekocht bij de plus.
AH en Jumbo hadden het geen van beide
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
I
Je mag één van beide proberen, dus gezoet of ongezoet, kijk even naar de voorwaardenk weer zo stom. De gezoete gekocht. Maar moest de andere unsweeted.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Dat is zo bij scoupy.Estherp schreef: ↑di 16 nov 2021, 13:30 IJe mag één van beide proberen, dus gezoet of ongezoet, kijk even naar de voorwaardenk weer zo stom. De gezoete gekocht. Maar moest de andere unsweeted.
-
Sorry, haal 2 acties door elkaar, maar zou hem dan bij scoupy indienenMiranda schreef: ↑di 16 nov 2021, 13:34Dat is zo bij scoupy.Estherp schreef: ↑di 16 nov 2021, 13:30 IJe mag één van beide proberen, dus gezoet of ongezoet, kijk even naar de voorwaardenk weer zo stom. De gezoete gekocht. Maar moest de andere unsweeted.
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 5 times
-
De aanhouder wint, na 6 weken toch uitbetaling (beloofd)liamito schreef: ↑di 16 nov 2021, 13:08Vervelend zeg. Het is een leuke partij als alles feilloos verloopt, maar als er iets fout gaat heb je volgens mij ook meteen een groot probleem.Estherp schreef: ↑zo 14 nov 2021, 19:30 Treetz heeft in zijn communicatie nu een soort dieptepunt bereikt. Probeerde nog steeds om 2 producten (brood en bier van Lidl van eerdere actie) vergoed te krijgen. Nu eindelijk als reactie op mijn 5e berichtje.na bijna 3 weken deze " briljante" reactie.... Hoe kan een bedrijf zichzelf serieus nemen als hun communicatie zo moeizaam verloopt?? Voor de beeldvorming; ik probeer al van 6 oktober (!) in contact met ze te komen en heb hierover via mail, app en facebook contact gezocht, heb in totaal iets van 8 berichtjes gestuurd.....
Contact Treetz Club - NL
17:14 (1 uur geleden)
aan mij
Hi Esther,
Bedankt voor de bijlage. Ik heb het doorgezet en er is mij net aangegeven dat de terugbetaling wordt gedaan.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Fijne Dag !
Team treetz.
17:19 (1 uur geleden)
aan Contact
Bedankt voor dit snelle en positieve bericht, dank je!
Op di 16 nov. 2021 om 17:14 schreef Contact Treetz Club - NL <contactnl@treetz.club>: