Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 17 nov 2021, 18:43
Ik moet alleen nog de bon van de roomkaas indienen, maar de app blijft hangen en mijn reservering verloopt over een half uur
Ik heb hem afgesloten omdat hij langzaam was en nu doet hij het weer beter.
Hoop dat je hem op tijd kan indienen.
Het is gelukt , vier minuten voor de reservering zou verlopen!
Vraagje; is het jullie gelukt de muurverf te reserveren? Hoe lang loopt die reservering? Ben bezig met de tienerkamer van mijn dochter, dus verf is zeer welkom
Estherp schreef: ↑wo 17 nov 2021, 22:31
Vraagje; is het jullie gelukt de muurverf te reserveren? Hoe lang loopt die reservering? Ben bezig met de tienerkamer van mijn dochter, dus verf is zeer welkom
Heb hem gisteren gekocht, na indienen heb je 7 dagen de tijd om de enquête in te vullen
Heb hem gisteren gekocht, na indienen heb je 7 dagen de tijd om de enquête in te vullen
Ik bedoel eigenlijk hoe lang had je de tijd om de verf te kopen, ook, 2 dagen, net als bij de andere producten?
Ik bedoel eigenlijk hoe lang had je de tijd om de verf te kopen, ook, 2 dagen, net als bij de andere producten?
De meatless farm nog niet gevonden dus de reservatie even verwijderd wil opnieuw op reserveren kan dat niet. M’n dochter ook niet raar nu zijn er toch 2 vrijgegeven? En we hebben het beide nog nooit eerder opnieuw gereserveerd?