KIL; OP VERZOEK GESLOTEN
Re: KIL; Pepsi next, Bolletje goed bezig en Lays oven
Hier vlakbij zitten 2 Jumbo's (in dezelfde plaats)
De ene heeft wel de producten met korting is leuk sticker en de ander totaal niet
De ene heeft wel de producten met korting is leuk sticker en de ander totaal niet
Ik kom zojuist terug van de Jumbo in Hilversum, waar ze een mooi KIL display met producten hebben staan. Ze hebben hier echter nog de 'oude' acties in staan (Holy Soda, Lassie rijst en Bolletje Boeren Beschuit) en het is voor mij best wel een eind. Mocht iemand hier dan ook de nieuwe actie spotten, dan zou het echt super zijn als je hier een berichtje kunt plaatsen. Alvast bedankt!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
En stonden ze allebei op de lijst met winkels dan?ekmaat schreef:Hier vlakbij zitten 2 Jumbo's (in dezelfde plaats)
Is er iemand die kan vertellen of ze in omgeving Gouda/Rotterdam al ergens te vinden zijn? Ik kan ze nergens vinden en kom in beide steden af en toe. Maar voor ik erheen rijd wil ik wel graag weten of ze er zijn..
Kan iemand vertellen of ze in omgeving Rotterdam/Gouda al ergens te krijgen zijn?
Alleen de ene stond maar op de lijst met winkels
Er zijn er wel enkele in de omgeving, maar vind t zo onzin erheen te fietsen en dan is t er nog niet.. vandaar mijn vraag.
Monique33..hoe weet je dan dat je voor de chips en cola wél een actiesticker nodig hebt? De quinoa en de bolletje beschuit ging óók zonder....
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
@Indy777; ik haal dat uit de actievoorwaarden, daar staat; Let op! U kunt enkel deelnemen aan deze actie met producten waar een actiesticker op zit met unieke code!indy777 schreef:Monique33..hoe weet je dan dat je voor de chips en cola wél een actiesticker nodig hebt? De quinoa en de bolletje beschuit ging óók zonder....
De Quinoa en Bolletje Beschuit valt overigens niet onder de actie die ik meldde; die gaat over de Pepsi next, Bolletje goed bezig en Lays oven.
En ik moet zeggen; er zijn zoveel acties nu, met verschillende voorwaarden; ik kijk naar de voorwaarden van desbetreffende actie en als ik me daar aan houd moet het goed gaan. Vorige keer moest ik ook de codes invullen.
Zie hier de voorwaarden van de actie die ik meldde;
https://www.kortingisleuk.nl/gratis/zo-werkt-het
(De actie van de quinoa en beschuit is een andere, met andere voorwaarden)