Welke winkel?
Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.
Re: Nieuwe tikkie acties vanaf 28 maart.
ik heb bij de Plus gekocht en daar staat: inlegkr normaal bio
en lukt ook niet, helaas
en lukt ook niet, helaas
-
bij mij ging goed vanochtend, bij anderen niet vanmiddag: in zelfde winkel met zelfde producten EN contant betalen of met pin (ander soort bon), of los kopen: maakt niet uit. Het werkte NIET!!!
- tequilacin
Bij plus gekocht, en er staat op de bon: inlegkr normal bio a 4,49€. Wordt niet gevonden
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Tempo original box bij AH gekocht en 2,15 betaald ook keurig 2,15 terug. Maar in mijn actievoorwaarden staat ook gewoon 100% vergoed.
Jeetje! Tikkie cashbacks zijn zoo slecht geworden!
Ik wil indienen, staat er U bent al uit betaald.
App ik met een medewerker, nou echt, gewoon brutaal!
Eigenlijk zouden ze het net als scoupy moeten doen, gewoon dat je je bon kan zien als je ‘m ingediend hebt, en de actie op gebruikt zetten! :/
Vanaf gistermiddag 1400 uur al bezig om 3 dingen uit betaald te krijgen, tot ergenissen aan toe!
Ik wil indienen, staat er U bent al uit betaald.
App ik met een medewerker, nou echt, gewoon brutaal!
Eigenlijk zouden ze het net als scoupy moeten doen, gewoon dat je je bon kan zien als je ‘m ingediend hebt, en de actie op gebruikt zetten! :/
Vanaf gistermiddag 1400 uur al bezig om 3 dingen uit betaald te krijgen, tot ergenissen aan toe!
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Mijn ervaring is nu de verademing. Bij tikkie gaat het nu zo soepel. Hoef niet tig keer in te dienen zoals eerder. Het gaat goed. Oh.oh...
niet helemaal.........,
ik moet ook niet 2 x dezelfde bon fotograferen, dat gaat niet goed. Hou de oorzaak maar op zomer-/wintertijd.
niet helemaal.........,
ik moet ook niet 2 x dezelfde bon fotograferen, dat gaat niet goed. Hou de oorzaak maar op zomer-/wintertijd.