Conkl schreef: ↑di 30 aug 2022, 07:03
De portemonnee geeft bij mij nog steeds een foutmelding en Treetz geeft geen reactie via fb . Is dat bij jullie ook zo?
Famke schreef: ↑di 30 aug 2022, 10:32
Aldi Ipa bier blikje kost in de winkel niet zoals Treetz aangeeft 0,75 euro maar 0,99 euro https://www.aldi.nl/producten/zomerasso ... ticle.html
Geen 100% vergoeding dus zoals in app staat, maar iets van 2/3 ongeveer. Als zij al attent op zijn gemaakt, vermoed dat ze ook weer hun eerdere standpunt gaan aannemen zoals bij het Aldi wasmiddel/Inproba kroepoek. Al hoop ik natuurlijk andere uitkomst.
Iedereen heeft de vrijheid om te bepalen of blikje bier voor 0,24 euro ok is, maar ik denk dat ik afhaak.
Ik heb vandaag een blikje gekocht voor de prijs van 0,99 cent. Heb al gekeken of ik Treetz kan contacteren maar als ik in de App op … meer click, heb ik geen optie: neem contact met ons op.., alleen maar Mijn account, Mijn profiel Terugbetalingsmethode, Mijn berichten, Privacy beleid, Algemene gebruiksvoorwaarden, Veelgestelde vragen en Wie zijn wij. Helaas nergens een contact optie