Moet zeggen dat ik Scoupy een stuk relaxter vind. Bij Treetz is eigenlijk altijd alles gereserveerd, de producten vaak nog niet verkrijgbaar, duurt erg lang voordat je je geld terug hebt.
Estherp schreef: ↑ma 05 sep 2022, 19:23
Moet zeggen dat ik Scoupy een stuk relaxter vind. Bij Treetz is eigenlijk altijd alles gereserveerd, de producten vaak nog niet verkrijgbaar, duurt erg lang voordat je je geld terug hebt.
Eens! Al lukt het me over het algemeen wel om vrijwel alles te reserveren.
Famke schreef: ↑di 06 sep 2022, 19:31
Kroepoek staat weer open.
Edit 19:33 al weer vergeven.
Ja die had ik maar geannuleerd Had 'm vanavond mee willen nemen bij de Dirk vandaan. Maar vergeten en liep binnenkort af. Denk kan 'm wel eerder annuleren. Was de tweede keer al helaas dat ik 'm gereserveerd had
Batjaa schreef: ↑di 06 sep 2022, 19:35
Ja die had ik maar geannuleerd Had 'm vanavond mee willen nemen bij de Dirk vandaan. Maar vergeten en liep binnenkort af. Denk kan 'm wel eerder annuleren. Was de tweede keer al helaas dat ik 'm gereserveerd had
Batjaa schreef: ↑di 06 sep 2022, 19:35
Jammer voor je Batjaa.
Ach, kan een keer gebeuren. Over het algemeen zit ik er altijd wel bij. Zie liever deze voorbij gaan dan een keer wasmiddel ofzo