Vanavond bij de AH gekochtisaswinkie schreef: ↑do 08 sep 2022, 17:49 nieuwe actie:
nurishh coeur fleuri 100 % vergoed
(soort camembert plantaardig)
pfoe....en alweer afgelopen
Treetz: acties 2022
Re: Treetz: acties 2022
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 7 times
Nou....echt niet, echt niet, echt niet, echt niet. Heb ik al aangeven dat je echt niet de enige bent.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
ben al naar 6 verschillende jumbo's en albert heijn geweest, maar de 5 liter pak water en de plantaardige kaas (nurishh) zijn hier niet te vinden
Laatst gewijzigd door isaswinkie op vr 09 sep 2022, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik krijg vandaag opeens van Treetz Carerastin neusspray oplossing toegestuurd.
"Dankzij jou snelheid ben je geselecteerd om dit te testen. Na het testen van deze innovatie wordt u een tevredenheid enquête toegestuurd om uw mening te geven.
Als de enquête niet invult [sic] verliest u uw bevoorrechte treetzer-status en zal u niet langer kunnen profiteren van onze terugbetalings aanbiedingen op Treetz."
Wellicht omdat ik laatst de neusspray van Kruidvat ook heb getest? Meer mensen die dit gekregen Hebben?
"Dankzij jou snelheid ben je geselecteerd om dit te testen. Na het testen van deze innovatie wordt u een tevredenheid enquête toegestuurd om uw mening te geven.
Als de enquête niet invult [sic] verliest u uw bevoorrechte treetzer-status en zal u niet langer kunnen profiteren van onze terugbetalings aanbiedingen op Treetz."
Wellicht omdat ik laatst de neusspray van Kruidvat ook heb getest? Meer mensen die dit gekregen Hebben?
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Nee, dit is een privé actie waarvoor je een uitnodiging per mail eerder hebt gekregen.pctje schreef: ↑vr 09 sep 2022, 20:04 Ik krijg vandaag opeens van Treetz Carerastin neusspray oplossing toegestuurd.