KIL; OP VERZOEK GESLOTEN
Re: KIL; Pepsi next, Bolletje goed bezig en Lays oven
wecky: thx,"mijn"supermarkt staat er niet bij,maar zal zowizo mn ogen open houden
Zojuist wederom terug uit Hilversum, en dit keer hadden ze naast bovenstaande producten ook de Lays Oven. Maar dus (nog?) niet de Pepsi Next en Bolletje Goed Bezig. Als iemand deze alsnog spot in Hilversum, dan hoor ik dat uiteraard graag!druplit schreef:Ik kom zojuist terug van de Jumbo in Hilversum, waar ze een mooi KIL display met producten hebben staan. Ze hebben hier echter nog de 'oude' acties in staan (Holy Soda, Lassie rijst en Bolletje Boeren Beschuit) en het is voor mij best wel een eind. Mocht iemand hier dan ook de nieuwe actie spotten, dan zou het echt super zijn als je hier een berichtje kunt plaatsen. Alvast bedankt!
Morgen/vandaag een dagje Hilversum om voor publiek te spelen bij Superkids (Bedankt voor degene die het geplaatst heeft)
Maar hoe herken ik die speciale stickers? En zit er op alle producten een sticker of kan je/mag je sommige ook zonder kopen??
En ik kan dus alle producten halen en terug vragen begrijp ik? ?
Maar hoe herken ik die speciale stickers? En zit er op alle producten een sticker of kan je/mag je sommige ook zonder kopen??
En ik kan dus alle producten halen en terug vragen begrijp ik? ?
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Je moet alle producten met sticker kopen.
Als je naar de site gaat van korting is leuk :
https://www.kortingisleuk.nl/geld-terug-acties
En dan de actie 100% gratis sticker actie bekijkt zie je de sichter vooraan bij de actie
Deze sticker "MOET" er echt op zitten. Anders geen geld terug.
Als het goed is staat het in een aparte stand in de winkel waar alle producten in staan die mee doen.
Dus je hoeft niet heel de winkel door te zoeken naar de producten. Maar gewoon vragen waar de stand staat.
En dan de actie 100% gratis sticker actie bekijkt zie je de sichter vooraan bij de actie
Als het goed is staat het in een aparte stand in de winkel waar alle producten in staan die mee doen.
Dus je hoeft niet heel de winkel door te zoeken naar de producten. Maar gewoon vragen waar de stand staat.
B2B schreef:Je moet alle producten met sticker kopen.
Oke bedankt B2B. Zal dan even zoeken in Hilversum
Er zijn heel wat winkels bij gekomen.
Helaas hier nog geen winkel voor deze gta´s.
Helaas hier nog geen winkel voor deze gta´s.
Hier bij de supermarkt staan nog steeds de eerste 3 producten, volgende staan er nog steeds niet.
Ik ben even benieuwd of Kortingisleuk al betalingen heeft gedaan aan deelnemers van stickeractie nummer 2 (Pepsi Next 0,5 liter, Bolletje Goed Bezig! en Lay's Oven).
Hier nog niet ontvangen, wel van de bouillonblokjes en actie uit de weekkrant van Bolletje
Nee, deze nog niet ontvangen na ruim twee weken, flyer belooft binnen 4 dagen geld terug.