B2B schreef: ↑di 18 okt 2022, 15:03
Niet liegen. Jij hebt denk elke 5 minuten gecheckt of hij het alweer deed
Nee hoor. Echt niet. Dit weekend echt mijn eigen ding gedaan, daar ze toch in het weekend niets werken. Balen dat ik niet mee kon doen met de kaas dan weer wel.
En bij mij ook onmogelijk tot boeken. (app is ook enorm traag)
B2B schreef: ↑di 18 okt 2022, 15:03
Niet liegen. Jij hebt denk elke 5 minuten gecheckt of hij het alweer deed
Nee hoor. Echt niet. Dit weekend echt mijn eigen ding gedaan, daar ze toch in het weekend niets werken. Balen dat ik niet mee kon doen met de kaas dan weer wel.
En bij mij ook onmogelijk tot boeken. (app is ook enorm traag)
Hoe heb jij dan wel mee kunnen doen? Ik kreeg zojuist zowaar een reactie van Treetz terug via de mail over de storing.
Batjaa schreef: ↑di 18 okt 2022, 15:10
Hoe heb jij dan wel mee kunnen doen? Ik kreeg zojuist zowaar een reactie van Treetz terug via de mail over de storing.
Mensen met apple konden mee doen, ik kon niets daar ik enkel Android heb. Maar ik ben gek op kaas dus baalde daardoor wel dit weekend dus. En ook hier de mail met vraag of alles opgelost is. Nou nee.
Mensen met apple konden mee doen, ik kon niets daar ik enkel Android heb. Maar ik ben gek op kaas dus baalde daardoor wel dit weekend dus. En ook hier de mail met vraag of alles opgelost is. Nou nee.
Nou die mail is mijn redding geweest want ik had de eerste keer gereageerd dat ik idd de app weer kon openen en dat dat goed was. Maar ik had direct vermeld dat ik de kaas niet kon reserveren. Hebben zij voor mij geregeld Helemaal happy
Als het goed is werkt alles nu toch weer? Dan hoop ik dat je dit op tijd leest, want de kaas van Plus staat weer open!
Als het goed is werkt alles nu toch weer? Dan hoop ik dat je dit op tijd leest, want de kaas van Plus staat weer open!
Nee het werkt nog niet hoor. De kaas staat open inderdaad ook bij mij nu met Android maar ik kan hem niet reserveren. Ik krijg ook de melding onmogelijk te boeken.
Helaas...
Laatst gewijzigd door Miranda op di 18 okt 2022, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.