Heb je die bon al gekregen? In de mail stond eind maart.
mijnpluspanel
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: mijnpluspanel
Ja ik ook.
Wij waarderen jouw inzet en medewerking enorm en zijn dan ook niet vergeten dat je nog een beloning tegoed hebt van ons.
-
- Been thanked: 1 time
Ik kreeg hem vanmiddag, heb het ook al opgehaald. Een van de duurdere producten die we tot nu toe via het panel hebben mogen halen.
Onze Coop wordt nu Plus, dus me hier ook maar voor aanmelden. kreeg van Coop regelmatig producten na invullen enquete.
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 7 times
Gisteren heb je van ons de waardebon ontvangen als beloning voor jouw deelname aan het onderzoek van mijnPLUSpanel over jouw PLUS supermarkt. Als dank voor jouw inzet heb je met de waardebon recht op een gratis doos PLUS Granola zaden & noten.
Zojuist hebben wij te horen gekregen dat er leveringsproblemen zijn en het dus kan voorkomen dat de PLUS Granola zaden & noten op dit moment niet op voorraad is in jouw PLUS supermarkt. Mocht dit in jouw PLUS ook zo zijn, dan bieden wij hiervoor onze excuses aan.
Als het goed is worden de producten deze week nog geleverd aan de verschillende winkels. Mocht de PLUS Granola zaden & noten in jouw winkel op dit moment niet op voorraad zijn, dan hopen we dat je later in de week nog een keer terug wilt komen om deze op te halen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Astrid Westerveld
Zojuist hebben wij te horen gekregen dat er leveringsproblemen zijn en het dus kan voorkomen dat de PLUS Granola zaden & noten op dit moment niet op voorraad is in jouw PLUS supermarkt. Mocht dit in jouw PLUS ook zo zijn, dan bieden wij hiervoor onze excuses aan.
Als het goed is worden de producten deze week nog geleverd aan de verschillende winkels. Mocht de PLUS Granola zaden & noten in jouw winkel op dit moment niet op voorraad zijn, dan hopen we dat je later in de week nog een keer terug wilt komen om deze op te halen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Astrid Westerveld