mijnpluspanel
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
Re: mijnpluspanel
Telefoon kan blijkbaar. Had het geprint vanwege de unieke code (werd eerder bij de toenmalige plus ook ingevoerd).
Ha! Nu werd gewoon de barcode gescand en klaar. Had ik dus ook met de zelfscan kunnen doen.
- Vita
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 8 times
Ik had de bon nu in mijn mail. Met de mededeling dat ik had gekozen voor een qr in de app, maar dat lukte nog niet wegens technische redenen.
Ik had gekozen voor een mail, dus prima zo.
Ik had gekozen voor een mail, dus prima zo.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Ik heb niet eens een printer, daarom gevraagd voor een code in de app. Maar nu dus toch ook weer in de mail.
- Vita
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 8 times
Nu ook per mail ontvangen maar aan de kassa en bij de klantenservice werkte het niet dus moet echt geprint worden.
Lekker zonde van al dat papier en heb zelf ook geen printer daarom via de app aangevraagd
Lekker zonde van al dat papier en heb zelf ook geen printer daarom via de app aangevraagd
Ik heb ook via de mail aangevraagd, heb geen printer. Ik schrijf de streepjescode en mijn unieke code op een mooi stukje papier en dat laat ik bij de kassa zien met de mededeling dat ik geen printer heb. Nog nooit een probleem gehad, ze toetsen dan gewoon de streepjescode in en als een nieuwe medewerkster dat niet lukt, vragen ze gewoon even aan een ander.