Coop luisterpanel. Beloning

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Jacky's
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Coop luisterpanel. Beloning

Bericht door Jacky's »

2 nov ontvangen.

Bij inlevering van deze geprinte e-mail met waardebon ontvang je voor zondag 13 november naar keuze eén gratis pak G’woon snelfilter koffie, regulier of cafeïnevrij, 250 gram of twee pakjes G’woon thee, alle varianten, doosje 20
zakjes. :D
greetje11
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Re: Coop luisterpanel. Beloning

Bericht door greetje11 »

Ik heb niets geprint. G'woon mijn code laten scannen bij de kassa
Jacky's
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Bericht door Jacky's »

greetje11 schreef: zo 06 nov 2022, 09:19 Ik heb niets geprint. G'woon mijn code laten scannen bij de kassa
code scannen ging niet, gelukkig de nummers onder de actie-barcode in kunnen laten voeren door kassière, dat werkte.
Mariken

Bericht door Mariken »

De scan werkte bij mij in eerste instantie ook niet, gelukkig waren ze behulpzaam bij de Coop en is het uiteindelijk gelukt!
Marretje99

Bericht door Marretje99 »

Hier in Huizen voor de zoveelste keer gedoe bij de kassa. Niemand kende het panel en de bon scannen lukte niet. Of ik een andere dag wilde terugkomen, dan was er een collega aanwezig die het vast wel wist. Sta je voor joker bij de kassa en dat voor een pakje thee. Meteen dat panel opgezegd. Iedere keer gedoe.
BabsMeijers

Bericht door BabsMeijers »

Marretje99 schreef: ma 07 nov 2022, 16:49 Hier in Huizen voor de zoveelste keer gedoe bij de kassa. Niemand kende het panel en de bon scannen lukte niet. Of ik een andere dag wilde terugkomen, dan was er een collega aanwezig die het vast wel wist. Sta je voor joker bij de kassa en dat voor een pakje thee. Meteen dat panel opgezegd. Iedere keer gedoe.

Je mag zelfs twee pakjes thee kiezen. Bij de koffie is het maar 1 pak koffie en bij de thee mag je 2 pakjes thee kiezen als het wel maar een doosje met 20 kopjes is en niet een voordeel verpakking.
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

T'is ook de laatste keer dat er een luisterpanel beloning is, ivm. de Coop/Plus merge.

Ik kon overigens de 2 pakjes thee gewoon bij een Coop Vandaag krijgen, ging heel makkelijk. Had niks uitgeprint.
Plaats reactie