1 liter
Treetz: acties 2022
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Re: Treetz: acties 2022
Volgens de site van Plus is de prijs van 1 liter 1,39. Dus is denk dat je moet 1 liter pakken. Ik zou dat scannen voor de zekerheid.
Producten altijd scannen in de winkel. Dan kom je er vanzelf achter.
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Haar ouders kunnen het product misschien niet scannen in de winkel.Batjaa schreef: ↑di 06 dec 2022, 08:39Producten altijd scannen in de winkel. Dan kom je er vanzelf achter.
Kan, maar er kan ook even naar de prijs gekeken worden in de app.....Tis zo voor de hand liggend.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 06 dec 2022, 08:46Haar ouders kunnen het product misschien niet scannen in de winkel.
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Dat is vaak ook zo, ware het niet dat de prijs afwijkt van de winkelprijs. Een literpak kost €1,39 en een halve liter €0,94. De adviesprijzen van Treetz wijken wel vaker af, dus ik snap wel dat ze liever geen risico loopt en het hier daarom even navraagt. Gelukkig is het voor haar inmiddels duidelijk dat het om een literpak gaatBatjaa schreef: ↑di 06 dec 2022, 08:52Kan, maar er kan ook even naar de prijs gekeken worden in de app.....Tis zo voor de hand liggend.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 06 dec 2022, 08:46Haar ouders kunnen het product misschien niet scannen in de winkel.

Oef, door sommige reacties voel ik me toch geroepen verantwoording af te leggen voor mijn vraag: ik heb de Treetz-app, maar geen Plus in de buurt. Mijn ouders wel, dus ik dacht: ‘Als zij het halen, dien ik de bon in en mogen zij de gratis melk houden’.
Natuurlijk had ik ook naar de prijs op de site van Plus gekeken, maar daar zag ik geen pak van 1,29 Euro (het bedrag dat in de app staat), dus vandaar mijn vraag. Meer dan dat was het niet…
Bedankt voor het antwoord in elk geval!
Natuurlijk had ik ook naar de prijs op de site van Plus gekeken, maar daar zag ik geen pak van 1,29 Euro (het bedrag dat in de app staat), dus vandaar mijn vraag. Meer dan dat was het niet…
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
je hoeft helemaal geen verantwoording af te leggen , je vraag was heel duidelijk. foto was anders dan de tekst,de prijs klopt niet, je ouders gaan het halen en kunnen niet scannen. hele simpele vraag, maak je niet drukemma1980 schreef: ↑di 06 dec 2022, 09:42 Oef, door sommige reacties voel ik me toch geroepen verantwoording af te leggen voor mijn vraag: ik heb de Treetz-app, maar geen Plus in de buurt. Mijn ouders wel, dus ik dacht: ‘Als zij het halen, dien ik de bon in en mogen zij de gratis melk houden’.