Silan Insider van Styletoday.
Re: Silan Insider van Styletoday.
Inmiddels ben ik lid van de facebook groep mijn pakket nog niet gezien.
Ik lees alleen rare berichten over doorgeven van je adres dit was toch in eerste instantie bij het opgeven al gedaan?
Ik hoor graag van jullie.
Ik lees alleen rare berichten over doorgeven van je adres dit was toch in eerste instantie bij het opgeven al gedaan?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Ik heb ook nog geen pakket. Maar begreep op de fb pagina dat er meerdere zendingen waren. Dus komt vast nog goed. Anders kun je altijd even een berichtje sturen natuurlijk.Eertje schreef:Inmiddels ben ik lid van de facebook groep mijn pakket nog niet gezien.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Marry schreef:Ik heb ook nog geen pakket. Maar begreep op de fb pagina dat er meerdere zendingen waren. Dus komt vast nog goed. Anders kun je altijd even een berichtje sturen natuurlijk.Eertje schreef:Inmiddels ben ik lid van de facebook groep mijn pakket nog niet gezien.
vanmorgen een aangetekend pakje met 1 fles. er waren zoveel aanmeldingen dat we nu maar 1 fles krijgen
- Lois
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 18 times
Toch ook een goede oplossing?
Of 50 mensen 3 flessen of (nog) meer mensen bereiken met 1 fles.
Silan is trouwens volgende week in de aanbieding bij Kruidvat.
3 flessen voor 5 euro!
Of 50 mensen 3 flessen of (nog) meer mensen bereiken met 1 fles.
Silan is trouwens volgende week in de aanbieding bij Kruidvat.
3 flessen voor 5 euro!
Groetjes, Lois