Treetz: acties 2022
- Zeeuwsmeisje
Re: Treetz: acties 2022
De portemonnee in mijn app is nu helemaal leeg en al mijn casbacks zijn vanochtend uitbetaald.
Ik zou graag een keertje weten hoeveel deelnemers er nu waren. Vroeger hadden ze het bij Treetz over 120 of zo per product, maar deze ronde leken het veel minder of er was een beperkt groepje dat als er iets erop stond het direct aan elkaar door ging geven buiten het forum om.
Ik kon mij er in elk geval haast nergens voor inschrijven. Weet ik ook direct wat ik van de als "best gekozen" producten moet vinden, als het puur op deze Treetz acties gebaseerd is en je binnen 3 dagen je mening moest geven...
Ik kon mij er in elk geval haast nergens voor inschrijven. Weet ik ook direct wat ik van de als "best gekozen" producten moet vinden, als het puur op deze Treetz acties gebaseerd is en je binnen 3 dagen je mening moest geven...
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Ik had dezelfde reactie, lekker objectief gekozen als het op basis van Treetz wordt verkozenAnnett schreef: ↑di 21 feb 2023, 16:48 Ik zou graag een keertje weten hoeveel deelnemers er nu waren. Vroeger hadden ze het bij Treetz over 120 of zo per product, maar deze ronde leken het veel minder of er was een beperkt groepje dat als er iets erop stond het direct aan elkaar door ging geven buiten het forum om.