Gratis Tony chocolonely voor uw favoriete Post.nl-bezorger
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 9 times
Gratis Tony chocolonely voor uw favoriete Post.nl-bezorger
8 maart 2023 organiseerd postnl weer de dag van de bezorger , als kleine blijk van waardering .
Om te zorgen dat iedereen z’n bezorger een dikke reep chocolade kado kan doen kan je via postnl een gratis reep tony chocolonely aanvragen.
Binnen 4 werkdagen ontvang je de reep per post , zodat je ‘m op woensdag 8 maart aan jouw bezorger kunt geven .
Wees er snel bij , want op = op!
Let op : maximaal 1 chocoladereep per adres
https://www.postnl.nl/campagnes/dag-van-de-bezorger/
Om te zorgen dat iedereen z’n bezorger een dikke reep chocolade kado kan doen kan je via postnl een gratis reep tony chocolonely aanvragen.
Binnen 4 werkdagen ontvang je de reep per post , zodat je ‘m op woensdag 8 maart aan jouw bezorger kunt geven .
-
- Been thanked: 1 time
Re: Gratis Tony chocolonely voor uw favoriete Post.nl-bezorger
Bedank ook jouw bezorger
Onze Dag van de bezorger-chocoladerepen om aan je favoriete bezorger te geven, zijn helaas op. Maar je kunt je bezorger natuurlijk nog steeds op je eigen manier bedanken. Doe ook mee!
Onze Dag van de bezorger-chocoladerepen om aan je favoriete bezorger te geven, zijn helaas op. Maar je kunt je bezorger natuurlijk nog steeds op je eigen manier bedanken. Doe ook mee!
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Ze zijn al op helaas!! Ik gun mijn bezorger van de pakketten er zeker een jammer dat je niet een persoon kan voordragen.sjaak van de Hoek schreef: ↑do 23 feb 2023, 01:44 8 maart 2023 organiseerd postnl weer de dag van de bezorger , als kleine blijk van waardering .
Want ik betwijfel bij wie het nu werkelijk bij de postbode zelf terecht komt ....... ??
Het is eigenlijk ook bedoelt voor de (Post)bezorger en als je het één of beiden gunt, je kan ook 2 repen kopen of iets anders en dat op 8 maart geven.Miranda schreef: ↑do 23 feb 2023, 15:03Ze zijn al op helaas!! Ik gun mijn bezorger van de pakketten er zeker een jammer dat je niet een persoon kan voordragen.sjaak van de Hoek schreef: ↑do 23 feb 2023, 01:44 8 maart 2023 organiseerd postnl weer de dag van de bezorger , als kleine blijk van waardering .
Want ik betwijfel bij wie het nu werkelijk bij de postbode zelf terecht komt ....... ??
iemand al de chocola ontvangen vandaag?
- Zeeuwsmeisje
dan ben ik benieuwd of er hier nog eentje komt.
Mijn dochter meende vandaag dat de postbode met een klein pakketje bij haar op de stoep stond en ze zag een glimlach op het gezicht van de postbode.
Toen ze ging kijken wat er in de brievenbus zat, zat er niks in..
Mijn dochter meende vandaag dat de postbode met een klein pakketje bij haar op de stoep stond en ze zag een glimlach op het gezicht van de postbode.
Toen ze ging kijken wat er in de brievenbus zat, zat er niks in..
vanmorgen een berichtje ontvangen van post.nl
dat er vandaag een brievenbuspakketje bezorgd wordt.
Ben benieuwd.
dat er vandaag een brievenbuspakketje bezorgd wordt.
Ben benieuwd.