ja, ik heb later via incognitomodus ingestuurd en toen ging het goed, maar dat is alweer een paar dagen terugsebastiaan schreef: ↑di 28 feb 2023, 11:21 Ik heb nog een bon van 23 feb maar ik krijg deze niet meer ingediend.
Mail naar scoupy gestuurd.
Nog meer mensen hier last van ?
Becel 100% retour via Scoupy chatback
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Becel 100% retour via Scoupy chatback
-
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 10 times
Beperkt aantal cashbacks meen ik gelezen te hebben. Dus misschien dan toch te laat ?sjaak van de Hoek schreef: ↑di 28 feb 2023, 11:24Hier het zelfde probleem , wil ook graag nog 2 bonnen insturensebastiaan schreef: ↑di 28 feb 2023, 11:21 Ik heb nog een bon van 23 feb maar ik krijg deze niet meer ingediend.
Mail naar scoupy gestuurd.
Nog meer mensen hier last van ?
Krijg steeds de melding " Deze actie is momenteel niet beschikbaar "
Dat er momenteel staat geeft nog een klein beetje hoop !
- Lois
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
Welkom!
De cashback-actie van Becel Original of Light margarine 500 gr óf Becel Original vloeibaar 500 ml is helaas afgelopen. Je kunt nog wel een oude kassabon insturen met als uiterste datum 26-02-2023.
Dusdat zou dan toch moeten lukken?
De cashback-actie van Becel Original of Light margarine 500 gr óf Becel Original vloeibaar 500 ml is helaas afgelopen. Je kunt nog wel een oude kassabon insturen met als uiterste datum 26-02-2023.
Dusdat zou dan toch moeten lukken?
Groetjes, Lois
ik ben ook al 2 dagen bezig met een kassabon van mijn moeder, de yoghurt die op dezelfde bon staat, ging wel goed. Die actie was ook al afgelopen, maar kon je nog wel indienen, maar die van becel lukt mij ook niet.
vandaag een mail gestuurd aan scoupy met foto van kassabon. ik wacht het af.
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 24 times
Hebben zij ook een reden gegeven waarom de kassabon per email alsnog werd afgewezen?
Antwoord gekregen van Liselotte van Scoupy:
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te horen.
We zullen met grote uitzondering dit cashback bedrag handmatig in orde maken. Je kan dit bedrag binnen 10 werkdagen op je rekening verwachten.
We wensen je een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te horen.
We zullen met grote uitzondering dit cashback bedrag handmatig in orde maken. Je kan dit bedrag binnen 10 werkdagen op je rekening verwachten.
We wensen je een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
-
- Been thanked: 1 time
Bij mij wordt het ook handmatig overgemaakt nadat ik mijn gegevens en kassabon had gestuurd.