Het zou maximaal twee weken moeten duren. Mijn ervaringen hiermee zijn redelijk. Soms komt het bedrag vrij snel en soms niet. Dan neem ik contact op via de app en krijg ik het bedrag alsnog. Ik heb het maar één keer niet gehad, maar dat was toen ik iets met een aanbieding had gekocht en dat mag nietMiranda schreef: ↑di 04 jul 2023, 08:03 Ik heb al 2 keer eerder wat ingestuurd uiteindelijk via de site zelf en nooit meer wat op gehoord ook niet betaald.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En als er wel een uitbetaling kwam binnen hoeveel dagen was dat na uploaden?
Ze zijn ook niet bereikbaar via mail, chat oid toch?
Jarige Tikkie trakteert op KitKat®Mini Mix
- Vita
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 3 times
Re: Jarige Tikkie trakteert op KitKat®Mini Mix
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ook maar even geprobeerd en nu krijg ik 100x de melding oeps we hebben niet het juiste product op de bon gevonden. Vreemd het is gewoon de kitkat mini mix zoals moet en bij mn vriend die het ook gisteren kocht exact hetzelfde exact dezelfde winkel ging het wel goed.
Hier ook weer een drama met terug vragen. Of hij geeft aan dat de kassabon al is gebruikt,of dat het juiste product er niet op staat Ook weer alle truckjes geprobeerd in de hoop dat m'n kassabon wordt geaccepteerd, maar helaas Na een keer of 20 stop ik er maar weer mee en ga m'n geld online terug vragen. Dit is al de zoveelste keer dat het niet lukt. Ik geloof dat ik voortaan maar gelijk m'n geld online terug vraag, ipv via tikkie
-
Ik heb het al wel 100 x geprobeerd of zo puuuuuuure frustratie en ik WIL dan gewoon dat het LUKT.josje schreef: ↑di 04 jul 2023, 13:13 Hier ook weer een drama met terug vragen. Of hij geeft aan dat de kassabon al is gebruikt,of dat het juiste product er niet op staat Ook weer alle truckjes geprobeerd in de hoop dat m'n kassabon wordt geaccepteerd, maar helaas Na een keer of 20 stop ik er maar weer mee en ga m'n geld online terug vragen. Dit is al de zoveelste keer dat het niet lukt. Ik geloof dat ik voortaan maar gelijk m'n geld online terug vraag, ipv via tikkie
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
De termijn is 14 werkdagen aka bijna 3 weken en dan loopt Tikkie meestal ook nog achter ivm drukte.Vita schreef: ↑di 04 jul 2023, 08:45Het zou maximaal twee weken moeten duren. Mijn ervaringen hiermee zijn redelijk. Soms komt het bedrag vrij snel en soms niet. Dan neem ik contact op via de app en krijg ik het bedrag alsnog. Ik heb het maar één keer niet gehad, maar dat was toen ik iets met een aanbieding had gekocht en dat mag nietMiranda schreef: ↑di 04 jul 2023, 08:03 Ik heb al 2 keer eerder wat ingestuurd uiteindelijk via de site zelf en nooit meer wat op gehoord ook niet betaald.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En als er wel een uitbetaling kwam binnen hoeveel dagen was dat na uploaden?
In ieder geval succes.
- Zeeuwsmeisje
Vandaag bij de AH gehaald, 2 zakken voor €4,50.
Er stonden maar liefst 17 artikelen op de bon, dus ik hield er al rekening mee dat het indienen niet in 1 keer zou lukken. Het ging echter in 1 keer goed! De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Er stonden maar liefst 17 artikelen op de bon, dus ik hield er al rekening mee dat het indienen niet in 1 keer zou lukken. Het ging echter in 1 keer goed! De wonderen zijn de wereld nog niet uit
-
Ik neem dat via Whats app contact op. Soms staat de aanvraag, gek genoeg, niet in hun systeemFamke schreef: ↑di 04 jul 2023, 14:27De termijn is 14 werkdagen aka bijna 3 weken en dan loopt Tikkie meestal ook nog achter ivm drukte.Vita schreef: ↑di 04 jul 2023, 08:45Het zou maximaal twee weken moeten duren. Mijn ervaringen hiermee zijn redelijk. Soms komt het bedrag vrij snel en soms niet. Dan neem ik contact op via de app en krijg ik het bedrag alsnog. Ik heb het maar één keer niet gehad, maar dat was toen ik iets met een aanbieding had gekocht en dat mag nietMiranda schreef: ↑di 04 jul 2023, 08:03 Ik heb al 2 keer eerder wat ingestuurd uiteindelijk via de site zelf en nooit meer wat op gehoord ook niet betaald.
In ieder geval succes.
-
Met een AH bon heb ik nooit problemen met een Jumbo bon altijd.Zeeuwsmeisje schreef: ↑di 04 jul 2023, 14:32 Vandaag bij de AH gehaald, 2 zakken voor €4,50.
-
Als de 14 dagen verstreken zijn nadat je het op de website hebt geüpload?Marry schreef: ↑di 04 jul 2023, 14:36Ik neem dat via Whats app contact op. Soms staat de aanvraag, gek genoeg, niet in hun systeemFamke schreef: ↑di 04 jul 2023, 14:27De termijn is 14 werkdagen aka bijna 3 weken en dan loopt Tikkie meestal ook nog achter ivm drukte.Vita schreef: ↑di 04 jul 2023, 08:45
Het zou maximaal twee weken moeten duren. Mijn ervaringen hiermee zijn redelijk. Soms komt het bedrag vrij snel en soms niet. Dan neem ik contact op via de app en krijg ik het bedrag alsnog. Ik heb het maar één keer niet gehad, maar dat was toen ik iets met een aanbieding had gekocht en dat mag niet
In ieder geval succes.