Vriendenloterij 100e shoptegoed
Re: Vriendenloterij 100e shoptegoed
Normaal is de 1e maand meespelen toch gratis? Ik kan dit bij deze actie niet terugvinden. Hebben ze zeker afgeschaft door vele deelnames die na de gratis maand afmelden?!
Bij deze aktie is het niet de eerste maand gratis.
Kado,s zijn ook groter dan normaal. Dan krijg je 2x sauna bijvoorbeeld.
Nu 4x pretpark.
Kado,s zijn ook groter dan normaal. Dan krijg je 2x sauna bijvoorbeeld.
Nu 4x pretpark.
Na lang aarzelen heb ik me zojuist ook eens aangemeld, ben wel heel benieuwd hoe dat allemaal verloopt, opzeggen etc.
Nog nooit meegedaan aan een loterij dus dan weet je het wel.
Nog nooit meegedaan aan een loterij dus dan weet je het wel.
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Hier na lang aarzelen ook maar aangemeld.
Ik hoopte op Ouwehands maar helaas ik heb De Apenheul. Ik hoop dat dat voor m'n 10 jarige dochter ook nog leuk is handig het is hier wel om de hoek. Duinrell is bijna 2 uur rijden dus dat is geen optie. En Slagharen zijn we net geweest.
Verder voor het kookboek en de hema kaart gekozen.
Ik hoopte op Ouwehands maar helaas ik heb De Apenheul. Ik hoop dat dat voor m'n 10 jarige dochter ook nog leuk is handig het is hier wel om de hoek. Duinrell is bijna 2 uur rijden dus dat is geen optie. En Slagharen zijn we net geweest.
Verder voor het kookboek en de hema kaart gekozen.
-
Hoe zeggen jullie af, per mail kan dat en dan gewoon telefoonnummer doorgeven en naam
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
De Apenheul ligt hier om de hoek dus lekker dichtbij. En m'n dochter leek het nog wel erg leuk de aapjes en de speeltuinen met klimgebeuren. Dus binnenkort maar een dagje uit plannen samen met opa en oma. Ruilen is dus niet nodig hoor.
-
kikki schreef:Hoe zeggen jullie af, per mail kan dat en dan gewoon telefoonnummer doorgeven en naam
hier gewoon online via de website kunnen opzeggen!
Hoe lang duurde het voordat jullie de mail met cadeaukeuze lijst kregen? Ik wacht al bijna anderhalve week en heb nog niks ontvangen
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
2 dagen later had ik de mail met welkom en ook daarin de code voor de kadokeuzekamta2000 schreef:Hoe lang duurde het voordat jullie de mail met cadeaukeuze lijst kregen? Ik wacht al bijna anderhalve week en heb nog niks ontvangen