Vita schreef: ↑di 04 jul 2023, 21:56
Ik heb een nieuwe kassabon gekregen, maar hij herkent m nog niet. Er staat alleen "Mini Mix" op. Irritant. Het is een bon van de Plus
Dat is vast het probleem niet op m’n jumbo bon staat echt exact KitKat mini mix nieuwe bon en ook daar herkent hij hem na tig keer opnieuw toch niet.
Vita schreef: ↑di 04 jul 2023, 21:56
Ik heb een nieuwe kassabon gekregen, maar hij herkent m nog niet. Er staat alleen "Mini Mix" op. Irritant. Het is een bon van de Plus
Dat is vast het probleem niet op m’n jumbo bon staat echt exact KitKat mini mix nieuwe bon en ook daar herkent hij hem na tig keer opnieuw toch niet.
Waarschijnlijk gewoon het bekende probleem van Tikkie
Vita schreef: ↑di 04 jul 2023, 21:56
Ik heb een nieuwe kassabon gekregen, maar hij herkent m nog niet. Er staat alleen "Mini Mix" op. Irritant. Het is een bon van de Plus
Dat is vast het probleem niet op m’n jumbo bon staat echt exact KitKat mini mix nieuwe bon en ook daar herkent hij hem na tig keer opnieuw toch niet.
Waarschijnlijk gewoon het bekende probleem van Tikkie
Vreselijk toch!! Zorgt er wel voor dat ze maar weinig hoeven uit te keren op deze manier. Terwijl ik puur dit heb gekocht en wel het volle pond heb betaald worden er blijkbaar dan wel weer bonnen goedgekeurd die dat niet hadden mogen worden….
Dat is vast het probleem niet op m’n jumbo bon staat echt exact KitKat mini mix nieuwe bon en ook daar herkent hij hem na tig keer opnieuw toch niet.
Waarschijnlijk gewoon het bekende probleem van Tikkie
Vreselijk toch!! Zorgt er wel voor dat ze maar weinig hoeven uit te keren op deze manier. Terwijl ik puur dit heb gekocht en wel het volle pond heb betaald worden er blijkbaar dan wel weer bonnen goedgekeurd die dat niet hadden mogen worden….
Ik ga voor Tikkie acties het liefste naar AH dan werkt de bon eigenlijk altijd wel
Bij mij doet AH het juist meestal niet.
Zo zie je maar
Tikkie is gewoon slecht.
Als ze nou de optie via de site iets netter zouden doen.
Geen communicatie na het indienen is toch gewoon belachelijk
B2B schreef: ↑wo 05 jul 2023, 18:27
Bij mij doet AH het juist meestal niet.
Zo zie je maar
Tikkie is gewoon slecht.
Als ze nou de optie via de site iets netter zouden doen.
Geen communicatie na het indienen is toch gewoon belachelijk
B2B schreef: ↑wo 05 jul 2023, 18:27
Bij mij doet AH het juist meestal niet.
Zo zie je maar
Tikkie is gewoon slecht.
Als ze nou de optie via de site iets netter zouden doen.
Geen communicatie na het indienen is toch gewoon belachelijk
Eens!!
Ook eens. En hier doet AH het meestal wel en Jumbo slechts af en toe. Geen peil op te trekken.
B2B schreef: ↑wo 05 jul 2023, 18:27
Bij mij doet AH het juist meestal niet.
Zo zie je maar
Tikkie is gewoon slecht.
Als ze nou de optie via de site iets netter zouden doen.
Geen communicatie na het indienen is toch gewoon belachelijk
Eens!!
contact opgenomen via whatsapp en mijn gal gespoten hoe slecht de communicatie is............is een privacy dingetje wij mogen contact opnemen zij niet....!! persoonlijk denk ik dat niet mogen, niet willen is, is toch van de zotte dat er niet verteld zou mogen hoe of het met je aanvraag staat. eigenlijk zou ik er mee moeten stoppen, maar als het werkt dan werkt het ook als een trein, bijna sneller je geld terug dan dat je het hebt uitgegeven