Vriendenloterij 100e shoptegoed

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
poohfriends

Re: Vriendenloterij 100e shoptegoed

Bericht door poohfriends »

Ik kreeg gelijk een welkomstmail en daarin stond:

Zodra wij uw deelname succesvol hebben verwerkt, ontvangt u binnen tien werkdagen een bevestiging van uw deelname. In de bevestiging vindt u ook uw persoonlijke cadeaucode.

Dit was 25 april en ik heb nog niets gehoord. Nog even geduld hebben...
bernadette14

Bericht door bernadette14 »

Weet iemand of je de vriendenloterij ook online op kunt zeggen, dus zonder downloaden & printen...heb daar niets over gevonden dus uiteindelijk toch maar een brief gestuurd.
bernadette14

Bericht door bernadette14 »

Heb het opzegformulier gevonden maar wat een ge-etter om dat opgestuurd te krijgen! Toen het eindelijk gelukt was kreeg ik de volgende melding;

Het lukt helaas niet uw opzegging te verwerken, het kan zijn dat bepaalde door u ingevulde gegevens niet overeenkomen met de gegevens in onze deelnemer administratie. Om dit voor u uit te zoeken vragen wij u ons te bellen op nummer 0900 – 300 1400 (€ 0,50 per gesprek), wij zullen het dan direct voor u in orde maken. Onze medewerkers zijn iedere werkdag bereikbaar van 09.00 – 21.00 uur. Houd het IBAN (rekeningnummer) waarvan uw inleg wordt afgeschreven bij de hand.

:evil:
Angeliek1973

Bericht door Angeliek1973 »

kamta2000 schreef:Hoe lang duurde het voordat jullie de mail met cadeaukeuze lijst kregen? Ik wacht al bijna anderhalve week en heb nog niks ontvangen

hier ook met 3 dagen de code al gekregen!
Angeliek1973

Bericht door Angeliek1973 »

bernadette14 schreef:Weet iemand of je de vriendenloterij ook online op kunt zeggen, dus zonder downloaden & printen...heb daar niets over gevonden dus uiteindelijk toch maar een brief gestuurd.

ja hoor, kan gewoon, heb t vanochtend gewoon kunnen doen ook al een bevestiging ervan gekregen!
kamta2000

Bericht door kamta2000 »

Vreemd, waarom moet ik dan zo lang wachten :(
Gitje

Bericht door Gitje »

In mijn mailtje stond:
Fantastisch dat u meespeelt in de VriendenLoterij. Met uw lot maakt u deze maand kans op ruim honderdduizend prijzen uit de Jackpot Maand waaronder 45 auto's uit de AutoJackpot. Ook maakt u nu 2x zoveel kans op alle geldprijzen tot wel € 100.000,- én een recordaantal vakanties en LED tv's.

Uw cadeaupakket
Zodra wij uw deelname succesvol hebben verwerkt, ontvangt u binnen tien werkdagen per post een bevestiging van uw deelname. Hierin vindt u tevens meer informatie over uw cadeaupakket t.w.v. € 120,-. U kunt daarna uw cadeaus zelf uitkiezen in de VriendenLoterij cadeaushop.

Bij de VriendenLoterij is uw mobiele nummer uw lotnummer. U speelt mee met een lot zolang u wilt voor € 13,- per lot per trekking incl. Jackpotbonus à € 0,50. Er zijn 14 trekkingen per jaar, waarvan twee trekkingen zonder Jackpotbonus. Met uw deelname steunt u het Aidsfonds.

Namens de VriendenLoterij en het Aidsfonds wens ik u alvast heel veel geluk en mooie prijzen toe!

Veel succes,
simone

Bericht door simone »

Met loterijen heb ik minder goede ervaringen, twee keer ingetrapt en super moeilijk op te zeggen :evil:
Koukla

Bericht door Koukla »

Ben zo benieuwd wat dat cadeaupakket inhoudt.
Wie weet dat? !
Karin

Bericht door Karin »

kan iemand me zeggen als je via internet opzegt hoelang het duurt voor je bevestiging krijgt?
bvd
Plaats reactie