Aviko Grip’n Dip voor €0,-
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één verpakking Aviko Grip’n Dip.
Borrelen met friet en zelfgemaakte dips. De frietplank is een hit! Door de speciale ‘scoop’ vorm is Aviko Grip’n Dip de ideale friet om mee te dippen. En je hoeft er niet eens een frituur voor te hebben, ook in de oven of airfyer worden ze goudbruin en super krokant.
-Alleen geldig op Aviko Grip’n Dip 600 gr.
- Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Albert Heijn, Jumbo, Plus, Dirk, Hoogvliet of Nettorama-winkel in Nederland.
Scoupy SVJ Aviko Grip'n Dip gratis
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 23 times
Re: Scoupy SVJ Aviko Grip'n Dip gratis
Dat is vervelend. Ik vond hem bij de Jumbo, maar dat was nog maar 3 zakken. Hoogvliet heeft het t/m vannacht in de aanbieding dus moet hem echt hebben. Hoop dat je daar eentje van in de buurt hebt.
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Deze had ik een paar weken geleden. Bij AH gekocht toen.Famke schreef: ↑di 25 jul 2023, 00:02 Aviko Grip’n Dip voor €0,-
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één verpakking Aviko Grip’n Dip.
Borrelen met friet en zelfgemaakte dips. De frietplank is een hit! Door de speciale ‘scoop’ vorm is Aviko Grip’n Dip de ideale friet om mee te dippen. En je hoeft er niet eens een frituur voor te hebben, ook in de oven of airfyer worden ze goudbruin en super krokant.
-Alleen geldig op Aviko Grip’n Dip 600 gr.
- Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Albert Heijn, Jumbo, Plus, Dirk, Hoogvliet of Nettorama-winkel in Nederland.
- Vita
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 5 times
Shit, ik had niet gezien dat het een SVJ actie was en heb er twee gekocht. Eén voor mij en één voor mijn vriend. Mijn vriend heeft de coupon niet. Diepvriesproducten nemen ze niet terug bij de Appie. Nou ja, één plus één gratis is ook leuk. En wie weet krijgt ie de coupon nog. Hier lagen ze volop trouwens (AH in Delft)