Voordeel.com gewonnen?
Voordeel.com gewonnen?
Vanochtend deze mail ontvangen, iemand ook ontvangen?
Van harte gefeliciteerd! Jij bent een van de gelukkige winnaars van de kwartaaltrekking van het loyaliteitsprogramma van de community van Voordeel.com.
Leden van de community hebben altijd een streepje voor en maken daarmee ook kans op leuke prijzen bij een van de vaak verrassende prijsvragen of cashbackacties.
cadeaubon gewonnen.
heb met niets meegedaan ( wat ik mij kan herinneren}
Van harte gefeliciteerd! Jij bent een van de gelukkige winnaars van de kwartaaltrekking van het loyaliteitsprogramma van de community van Voordeel.com.
Leden van de community hebben altijd een streepje voor en maken daarmee ook kans op leuke prijzen bij een van de vaak verrassende prijsvragen of cashbackacties.
cadeaubon gewonnen.
-
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 10 times
Re: Voordeel.com gewonnen?
Ik heb dat ook gehad en kreeg een pakket met tijdschriften chocolade, kerstballen, verantwoorde groente en fruit zakjes voor in de supermarkt, snoepm en nog wat, soort promo pakket. Je hoeft niets te doen, niet ergens aan mee te doen.Ellis schreef: ↑ma 18 sep 2023, 12:18 Vanochtend deze mail ontvangen, iemand ook ontvangen?
cadeaubon gewonnen.
was mijn eerste reactie.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Als je lid bent kan het zijn dat je de gelukkig bent!Jacky's schreef: ↑ma 18 sep 2023, 12:35Ik heb dat ook gehad en kreeg een pakket met tijdschriften chocolade, kerstballen, verantwoorde groente en fruit zakjes voor in de supermarkt, snoepm en nog wat, soort promo pakket. Je hoeft niets te doen, niet ergens aan mee te doen.Ellis schreef: ↑ma 18 sep 2023, 12:18 Vanochtend deze mail ontvangen, iemand ook ontvangen?
cadeaubon gewonnen.
was mijn eerste reactie.
https://community.voordeel.com/conversa ... sprogramma
Gefeliciteerd, leuk dat de prijzen ook daadwerkelijk weggeven worden (soms denk ik, het zal wel, als ik lees dat er iets verloot wordt)!
Ja, hier ook gewonnen. Heel leuk! En doe redelijk actief mee op de app.
Heb gekozen voor de AH bon.
Heb gekozen voor de AH bon.
Groet,
Marieke
Marieke
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
Nou en ik ben dus verder helemaal niet actief, heb die app niet eens, haha. Maar ook gefeliciteerd