Spin & Win bij Scoupy (Lois geeft weg)
- Lois
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 19 times
Spin & Win bij Scoupy (Lois geeft weg)
Ik zag in de app van Scoupy dat ik 4x aan het rad mocht draaien
1x niets 2x 0,10 cent en…
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een €15 Blokker gift card gewonnen om weg te geven! Je kunt deze gift card niet zelf gebruiken, maar je kunt hem wel weggeven aan iemand die nog geen lid is van Scoupy! Het enige wat je hoeft te doen is de onderstaande link te delen met iemand die dit cadeau leuk zou vinden.
Wie is er nog geen lid? ( Waarschijnlijk rare vraag op een gratis forum)
Stuur me een PB en ik stuur je de link toe.
1x niets 2x 0,10 cent en…
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een €15 Blokker gift card gewonnen om weg te geven! Je kunt deze gift card niet zelf gebruiken, maar je kunt hem wel weggeven aan iemand die nog geen lid is van Scoupy! Het enige wat je hoeft te doen is de onderstaande link te delen met iemand die dit cadeau leuk zou vinden.
Wie is er nog geen lid? ( Waarschijnlijk rare vraag op een gratis forum)
Stuur me een PB en ik stuur je de link toe.
Groetjes, Lois
Re: Spin & Win bij Scoupy (Lois geeft weg)
Oh ik heb al 3 x zo’n actie gehad. Giftcards van Decatlon en Blokker.
Maar ja hier dus niet te gebruiken…
Aan die €0.10 heb je dan meer
Maar ja hier dus niet te gebruiken…
Aan die €0.10 heb je dan meer

Groet,
Marieke
Marieke
- Lois
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 19 times
Re: Spin & Win bij Scoupy (Lois geeft weg)
Ik heb weer 2x aan het rad gedraaid.
Wie kan ik blij maken met:
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een €10 HEMA gift card gewonnen om weg te geven! Je kunt deze gift card niet zelf gebruiken, maar je kunt hem wel weggeven aan iemand die nog geen lid is van Scoupy! Het enige wat je hoeft te doen is de onderstaande link te delen met iemand die dit cadeau leuk zou vinden.
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een €10 PLUS gift card gewonnen om weg te geven! Je kunt deze gift card niet zelf gebruiken, maar je kunt hem wel weggeven aan iemand die nog geen lid is van Scoupy! Het enige wat je hoeft te doen is de onderstaande link te delen met iemand die dit cadeau leuk zou vinden.
Stuur maar een PB
Wie kan ik blij maken met:
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een €10 HEMA gift card gewonnen om weg te geven! Je kunt deze gift card niet zelf gebruiken, maar je kunt hem wel weggeven aan iemand die nog geen lid is van Scoupy! Het enige wat je hoeft te doen is de onderstaande link te delen met iemand die dit cadeau leuk zou vinden.
Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een €10 PLUS gift card gewonnen om weg te geven! Je kunt deze gift card niet zelf gebruiken, maar je kunt hem wel weggeven aan iemand die nog geen lid is van Scoupy! Het enige wat je hoeft te doen is de onderstaande link te delen met iemand die dit cadeau leuk zou vinden.
Stuur maar een PB
Groetjes, Lois
-
- Has thanked: 90 times
- Been thanked: 22 times