NGGT Paradontax Kruidvat/ Trekpleister only

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Famke
Has thanked: 24 times
Been thanked: 26 times

NGGT Paradontax Kruidvat/ Trekpleister only

Bericht door Famke »

https://probeerparodontax.nl/

Parodontax: Ervaar het verschil of krijg je geld terug
Koop parodontax bij Kruidvat of Trekpleister, probeer het voor 14 dagen en ervaar het schone en frisse gevoel zelf of krijg je geld terug¹.
Je kunt de tandpasta kopen tijdens de actieperiode in een van de Kruidvat-winkels in Nederland vanaf maandag 11 september t/m zondag 24 september 2023. In een van de Trekpleister-winkels in Nederland kan je de tandpasta kopen vanaf maandag 2 oktober t/m zondag 15 oktober 2023.

Belangrijkste voorwaarden:
- Je dient het product (Parodontax tandpasta) eerst 14 dagen uit te proberen voordat je aanspraak kunt maken op retour van het aankoopbedrag.
- Het insturen van de kassabon kan pas vanaf 14 dagen na aankoop met een maximum van 30 dagen na aankoop van de tube Parodontax.
- Terugbetaling is alleen mogelijk bij het correct en volledig invoeren van de benodigde gegevens.
- Alleen geldig op alle parodontax tandpasta 75 ml verpakkingen: Parodontax Original tandpasta, Parodontax Whitening tandpasta, Parodontax Ultra Clean tandpasta, Parodontax Extra Fresh tandpasta, Parodontax Fluoridevrij tandpasta, Parodontax Complete Protection Extra Fresh tandpasta, Parodontax Complete Protection Whitening tandpasta, Parodontax Herbal Fresh Bergamot & Mint tandpasta, Parodontax Herbal Twist Ginger & Mint tandpasta, Parodontax Tandvlees + Gevoeligheid & Adem tandpasta of Parodontax Tandvlees + Gevoeligheid & Adem Whitening tandpasta.
- Deze actie is niet geldig op mini’s en/of duo verpakkingen.
- Per huishouden, per IBAN nummer en per aankoopbon kan er met slechts één product gebruik gemaakt worden van de actie. Dit product dient gekocht te zijn in een Kruidvat-winkel in Nederland.
- Je ontvangt een terugbetaling van het aankoopbedrag van maximaal 1 tube van 75 ml zoals aangegeven op de kassabon. Eventuele verrekende kortingen worden hierin meegenomen.
- Het aankoopbewijs dient in je bezit te blijven tot het moment van uitbetaling.
- De datum, tijd, winkelgegevens, het gekochte product en eventuele kortingen dienen zichtbaar te zijn op de ingestuurde aankoopbon.
Deelname vanaf 18 jaar en ouder.
- Indien deze cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 11-09-2023 en duurt t/m 14-11-2023.
K'tje
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: NGGT Paradontax Kruidvat/ Trekpleister only

Bericht door K'tje »

Leuk!!
Bij Kruidvat nu al 50 % korting, dus minder risico als er iets fout gaat.
Banyu

Bericht door Banyu »

Ik heb helaas op mijn bon de kriuidvqt logo niet erop, omdat de rol vervangen werd.

Onderin staat wel van kom werken bij kruidvat,

Geldt het dan ook?
Lois
Has thanked: 7 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Lois »

Lijkt me geen probleem
Groetjes, Lois
hoihoi
Been thanked: 11 times

Bericht door hoihoi »

hoi hoi

Ter herinnering ; vergeet niet je bon in te sturen na 2 weken.
K'tje

Bericht door K'tje »

Vanmorgen ingestuurd, maar bij het versturen geeft hij een error, en bij nogmaals op 'versturen' klikken geeft hij aan dat eenmaal per huishouden is toegestaan. Ik krijg nu 5 minuten later wel een bevestiging, dus zal toch wel goed verzonden zijn.
Helaas is mijn bon onduidelijk afgedrukt, ik zie wel of ik mijn geld terug krijg..
agnes1971
Been thanked: 1 time

Bericht door agnes1971 »

Ik had verleden week 2 bonnen ingestuurd, bij allebei bevestiging maar ik kreeg maar 1 goedkeuring.

Gisteren dus nogmaals mijn bon ingestuurd en nu gelukkig wel een goedkeuring :D
K'tje

Bericht door K'tje »

K'tje schreef: vr 06 okt 2023, 11:23 Vanmorgen ingestuurd, maar bij het versturen geeft hij een error, en bij nogmaals op 'versturen' klikken geeft hij aan dat eenmaal per huishouden is toegestaan. Ik krijg nu 5 minuten later wel een bevestiging, dus zal toch wel goed verzonden zijn.
Helaas is mijn bon onduidelijk afgedrukt, ik zie wel of ik mijn geld terug krijg..
Goedgekeurd, dus lekker poetsen met de gratis tandpasta. De oudere Paradontax was beter, maar deze tube poetsen we wel leeg.
Luus
Been thanked: 7 times

Bericht door Luus »

Ik kreeg eerst ook de "error" te zien, maar volgens mij omdat ik ooit eerder aan zo'n actie heb meegedaan en er daardoor al van alles was ingevuld, waaronder mijn gegevens en de vinkjes op het eind. Vinkjes weggehaald (alsof dit een nieuwe deelname was) en toen ging het wel.
Maar ......na een paar uur nog steeds geen bevestiging ontvangen!
Ik wacht het nog even af.
Plaats reactie