Ja die! Ik zal wel met een andere in de war zijn. Maar nadat ik dus op die gereageerd had kreeg ik een reactie in het Nederlands....Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 27 sep 2023, 07:19 Op mijn bericht via Instagram kreeg ik een automatisch reactie:
Thanks for your message. We're away and can't respond at this time. We appreciate you getting in touch.
Treetz acties (2023)
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Re: Treetz acties (2023)
- Zeeuwsmeisje
De kip kerrie (Aldi) werkt bij mij niet?
Hij herkent geen van de streepjescodes (zijkant & onderkant verpakking en die op het schap).
De cijfers handmatig intikken (beide cijfercodes onderop de verpakking, eindigend op 3760 & op 5487) herkent 'ie ook niet.
Ik heb zeker weten de juiste verpakking, dezelfde als op de foto en de juiste inhoud.
Hoe kan het dat het bij jou wel werkt?
Zijn er toevallig anderen bij wie de kip kerrie de code ook niet herkent?
-
Deed het bij mij gisteravond ook gewoon wel. Je hebt niet toevallig de pikante?Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 27 sep 2023, 12:38De kip kerrie (Aldi) werkt bij mij niet?
Hij herkent geen van de streepjescodes (zijkant & onderkant verpakking en die op het schap).
De cijfers handmatig intikken (beide cijfercodes onderop de verpakking, eindigend op 3760 & op 5487) herkent 'ie ook niet.
Ik heb zeker weten de juiste verpakking, dezelfde als op de foto en de juiste inhoud.
- Zeeuwsmeisje
GRRR, ik heb inderdaad de pikante versie. Ik wist niet eens dat er twee verschillende versies te koop zijn. De verpakking lijkt echt veel op die op het plaatje, maar ik zie nu pas dat ie net even anders is.Moesje schreef: ↑wo 27 sep 2023, 12:50Deed het bij mij gisteravond ook gewoon wel. Je hebt niet toevallig de pikante?Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 27 sep 2023, 12:38De kip kerrie (Aldi) werkt bij mij niet?
Het is ook zo'n Ieniemienie plaatje in de app. Normaal gesproken check ik in de winkel of de code werkt, maar omdat ik hier dus gelezen had dat hij werkt, heb ik 'm gewoon meegenomen.
-
Foto kun je gewoon aanklikken he, in de app. Krijg je hem vergroot.Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 27 sep 2023, 13:00GRRR, ik heb inderdaad de pikante versie. Ik wist niet eens dat er twee verschillende versies te koop zijn. De verpakking lijkt echt veel op die op het plaatje, maar ik zie nu pas dat ie net even anders is.Moesje schreef: ↑wo 27 sep 2023, 12:50Deed het bij mij gisteravond ook gewoon wel. Je hebt niet toevallig de pikante?Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 27 sep 2023, 12:38
De kip kerrie (Aldi) werkt bij mij niet?
Het is ook zo'n Ieniemienie plaatje in de app. Normaal gesproken check ik in de winkel of de code werkt, maar omdat ik hier dus gelezen had dat hij werkt, heb ik 'm gewoon meegenomen.
- Zeeuwsmeisje
Omg, waarom wist ik dit niet?!
Meteen uitgeprobeerd en er gaat een wereld voor mij open
Nou ja, zometeen maar terug naar de winkel voor de juiste variant. Ik check 'm in de winkel voor de zekerheid wel nog even in de app!
-
Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 27 sep 2023, 13:19Omg, waarom wist ik dit niet?!
Meteen uitgeprobeerd en er gaat een wereld voor mij open
Nou ja, zometeen maar terug naar de winkel voor de juiste variant. Ik check 'm in de winkel voor de zekerheid wel nog even in de app!
- Zeeuwsmeisje
Ik snap dat ze niet alles zomaar terugnemen, maar ik wilde de salade dus omruilen voor de niet pikante versie. Denk je dat ze daar moeilijk over zullen doen? Ik ga het gewoon proberen, de kans is groot dat ik dezelfde medewerker tref als een uurtje terug.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Gekoelde levensmiddelen worden niet teruggenomen daar zij niet meer garant kunnen staan voor het product daar zij niet weten bv hoe het is bewaard in de tussentijd.Zeeuwsmeisje schreef: ↑wo 27 sep 2023, 13:32Ik snap dat ze niet alles zomaar terugnemen, maar ik wilde de salade dus omruilen voor de niet pikante versie. Denk je dat ze daar moeilijk over zullen doen? Ik ga het gewoon proberen, de kans is groot dat ik dezelfde medewerker tref als een uurtje terug.