Thanks
Treetz acties (2023)
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Treetz acties (2023)
Op de Franse/Franstalige sociale media van Treetz staan overigens ook allemaal vergelijkbare berichten zie ik nu. Op de Franse markt waren ze altijd al groter en actiever. Het is dus ook niet zo dat ze momenteel toevallig een gebrek aan Nederlandstalig personeel hebben.Spuit11 schreef: ↑do 05 okt 2023, 07:03 Ik stop ook voorlopig met Treetz. Laten ze eerst maar eens betalen.
Maar zolang wij nog steeds de enquettes invullen kunnen ze die nog steeds doorverkopen aan de winkelketens. En blijven er nieuwe testprodukten komen. Wij kunnen straks met z'n allen de dupe zijn. Dus ik stop voorlopig. Wat doe jij ?
De eigenaar van het bedrijf is Philippe Gelder, misschien moeten we bij hem zijn. Ik kan hem alleen geen bericht sturen op twitter.
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Bedankt voor de codes van t brood en de traybake!! Jullie helpen mij hier heel erg mee.
Nog iemand de code van de koffie, want de code van het schatkaart werkt helaas niet, ook niet met de laatste 5 cijfers die eerder gedeeld zijn
Nog iemand de code van de koffie, want de code van het schatkaart werkt helaas niet, ook niet met de laatste 5 cijfers die eerder gedeeld zijn
Nieuwe acties in de app. Marne Mosterd en Mamas maaltijden en veg. slager.
Zooo veel en ik kan niet meer reserveren. Limiet 5.
Zooo veel en ik kan niet meer reserveren. Limiet 5.
Ze blijven erg lang open staan....Denk dat niet veel mensen het meer aandurven!