Famke schreef: ↑di 10 okt 2023, 11:27
Bij mij 2. De kaasjes en de Terra groentesla. De 2 die ik bijna direct erna heb ingediend nog niet, maar er is weer een teken van leven.
Bij mij niets goedgekeurd na het uitbetalen bij sommige 4 dingen bij AH gereserveerd Perla koffie, bier, salade noodles en Terra groentesla.
Niets goedgekeurd bij mij ook t laatste niet.
Ik durfde erop te gokken omdat ik dit normaal ook wel koop maar hoop stiekem toch wel op uitbetaling uiteraard.
Vervelend voor je. Mogelijk dat ze hebben goedgekeurd tot bepaalde datum van indienen/ afronden enquête? Moet toegeven dat ik ook wat voorzichtiger ben qua halen en indienen, oa door de app die bij mij er bij 4 al de max bereikt vond, maar ook was hier een privéreden waar meer aandacht naar uit ging. De Bacardi duurde bij sommige hier ook lang die na bepaalde tijd de bon hadden gebruikt.
Noem mij naïef, maar blijf hoop houden en dus ook op uitbetaling. (vorige week was ene dag goedkeuren bon en dag erna uitbetaling) De toekomst zal het leren of de hoop gerechtvaardigd was.
Moesje schreef: ↑wo 11 okt 2023, 16:01
Zo dan, en zo ineens worden er bij mij in de app een paar aanvragen goedgekeurd
Ik weet serieus niet wat mij overkomt!
Bij mij ook alles van vorige week goed gekeurd. Nu nog wachten op de uitbetaling