Treetz acties (2023)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Smulpaap

Re: Treetz acties (2023)

Bericht door Smulpaap »

SweetRia schreef: vr 27 okt 2023, 10:40 Ik vraag me af of Albert Hein, Kruidvat, Plus, Aldi en andere aanbieders van testproducten weten van de misstanden bij Treetz. Bij Scoopy of Tikkie gaat er ook weleens iets niet helemaal naar wens, maar daar is tenminste iemand met wie je contact op kunt nemen en die lossen het altijd op. Bij Treetz zijn geen contactmogelijkheden. Hun Facebookpagina wordt ook niet bijgehouden.
Sommige producten heb ik gekocht die ik anders misschien niet zou kopen. Ook heb ik weleens naar 3 filialen moeten fietsen (door de regen) om een product te vinden. Je bent dan bijna een halve dag kwijt. Dus vind ik dat Treetz zo snel mogelijk moet uitbetalen. Ik had de uitbetaling eigenlijk vorige week al (uiterlijk) verwacht. We zijn weer een week verder, en nog steeds niets.
Ik vind dat er nu echt iets moet gebeuren. Als Treetz niet zo snel mogelijk met een oplossing komt, dan maar een oplossing via de aanbieders. Vinden jullie dat ook?
Ik denk niet dat de aanbieders een oplossing zullen en kunnen bieden. AH zal jouw niet rechtstreeks gaan betalen voor die rookworst of wat dan ook. Als jouw klacht bij de juiste personen terecht zou komen dan zouden zij eventueel wel druk uit kunnen oefenen op POY/Treetz maar als ze het geld niet hebben dan haalt dat ook weinig uit.
Het zou er misschien wel voor kunnen zorgen dat zij vervolgens geen zaken meer willen doen met Treetz maar ja dan gaan ze nog sneller op de fles...

Ik had het al in een eerder bericht gezegd, ze zijn wel actief op Linkedin dus als je een account hebt zou je via een berichtje daar kunnen proberen,
https://be.linkedin.com/company/voted-p ... nt-company
https://fr.linkedin.com/in/poygelder?tr ... file_title
of rechtsteeks via de mail https://www.poyworldwide.com/organisation/
maar ik denk dat het allemaal weinig uit zal halen, ze zullen het geld wel gebruiken om zichzelf en die uitreiking van die award te betalen, zo'n avond in een kasteel zal vast aardig wat centjes kosten...
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Ik ben bang dat het niets uithaalt en je alleen maar kan blijven hopen en wachten hoe erg en frustrerend ook.
Klikkie

Bericht door Klikkie »

Ik heb helaas ook nog niets op mijn rekening ontvangen, ben bang ook dat er niets meer komt
pctje

Bericht door pctje »

Het is nu ook weer compleet stil met nieuwe acties
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Dat vind ik op zich niet zo erg.
Laat ze eerst maar betalen voordat ze weer opnieuw beginnen
greetje11
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Bericht door greetje11 »

B2B schreef: ma 30 okt 2023, 09:06 Dat vind ik op zich niet zo erg.
Eens!
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

B2B schreef: ma 30 okt 2023, 09:06 Dat vind ik op zich niet zo erg.
Zeker!! Als er nu weer zo'n storm aan nieuwe acties komt zonder dat ze dit eerst fatsoenlijk kunnen verwerken/overmaken verlies ik het vertrouwens nog meer. En durf ik het toch niet meer aan. Sommige worden dan misschien wel weer in de verleiding gebracht en krijgen misschien nooit uitbetaald. Blij dat het wat dat betreft dus stil is hebben ze hopelijk tijd om alle oude acties weer te overzien en te verwerken en te betalen. :roll:
Vita
Has thanked: 11 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Vita »

Voor degenen die het nog aandurven: nu Peijnenburg in de app
Spuit11

Bericht door Spuit11 »

Ik sla de ontbijtkoek over. Eerst maar eens uitbetalen. De door ons ingevulde enquette's worden verkocht aan de grote bedrijven. Zij weten waarschijnlijk niet hoe moeizaam er uitbetaald wordt door Treetz. Dus ik koop voorlopig helemaal niets meer.
greetje11
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Bericht door greetje11 »

:twisted:
Vita schreef: ma 30 okt 2023, 11:03 Voor degenen die het nog aandurven: nu Peijnenburg in de app
Op !
Ik wacht voorlopig,
Eerst maar eens uitbetaling van het openstaande bedrag.
Plaats reactie