KIL; OP VERZOEK GESLOTEN
Re: KIL; Pepsi next, Bolletje goed bezig en Lays oven
Weet iemand of er al weer nieuwe zaken in Klarenbeek liggen? Een dikke week geleden stonden daar nog erg veel Holy soda, beschuit, en rijst.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
In Groesbeek stond bolletje beschuit met sticker als enige ook niet in de stelling bij gratis producten maar in een kopstelling.
Heel toevallig iemand die in heemskerk woont.,staan hier de nieuwe of de oude producten?
Het is voor mij een flink stuk fietsen,dus even kijken of ik er dan heen kan gaan
Het is voor mij een flink stuk fietsen,dus even kijken of ik er dan heen kan gaan
Bedankt! Ik ga daar volgende week even kijken
B2B schreef:De Plus Elzenlaan 1 Delft Heeft nu Plenty / Cola next 0.5 / Conimex / Lassie / Bolletje beschuit / Holy Soda.dizzy schreef:Iemand toevallig in Delft of Zoetermeer geweest? Ik woon niet helemaal in de buurt bij allebei, dus als iemand vooraf al weet of deze daar beschikbaar zijn, dan zou dat erg schelen.
De eerste 3 zijn hier de nieuwe producten. De andere 3 zijn de uitloop actie van de eerste keer. Kan dus zijn dat die nu
op zijn. Ik ben zaterdag nog geweest Toen was alles er nog
op de flyer staat iedere 3 weken andere A-merken
er komt een bedrijf de display bijvullen / veranderen
de winkel zelf doet daar niets aan
er komt een bedrijf de display bijvullen / veranderen
de winkel zelf doet daar niets aan
Jumbo Leuvensbroek heeft de Conimex kroepoek met 7 zakjes erin en de Milka choco wafer (wit of bruine chocolade). Kan het alleen nog niet invullen op de site dan geeft KIL aan dat je al meegedaan hebt. Moeten ze denk ik nog veranderen.
-
Mariette schreef:Jumbo Leuvensbroek heeft de Conimex kroepoek met 7 zakjes erin en de Milka choco wafer (wit of bruine chocolade). Kan het alleen nog niet invullen op de site dan geeft KIL aan dat je al meegedaan hebt. Moeten ze denk ik nog veranderen.
Hier deze 2 produkten vrijdag gewoon in kunnen vullen zonder enige problemen!!!
(dubbel gepost)
Laatst gewijzigd door Oceania op ma 04 mei 2015, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij de Jumbo in Hoofddorp heb ik afgelopen zaterdag (02/05) Pepsi, Milka en kroepoek kunnen halen uit het actieschap.
Hoop dat iemand nog wat aan deze info heeft
Indienen op k=l ging bij mij ook zonder problemen!
Hoop dat iemand nog wat aan deze info heeft
Indienen op k=l ging bij mij ook zonder problemen!